رئیس شعبه سازمان حفظ آثار و نشر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس:

اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار می‎شود

حجت الاسلام فخرالدین مهدوی از برگزاری اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ - 23January 2021

حجت الاسلام «فخرالدین مهدوی» در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اظهار داشت: اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان برگزار می شود.

رئیس شعبه سازمان حفظ آثار و نشر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، محورهای این جشنواره ملی را نقش حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‎ای (مدظله العالی) در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، نقش مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت در انقلاب اسلامی دفاع مقدس، مقاومت و نقش روحانیت و حوزه‎های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت اعلام کرد.

وی افزود: بخش‎های پنجگانه جشنواره شامل تألیف و ترجمه کتاب خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتابهای مرجع واسنادی، تحقیق و پژوهش پیرامون مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه های علمی پژوهشی، بخش چند رسانه ای شامل کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و پادکست و فیلم و عکس فیلم داستانی، مستند و عکس و فیلمنامه بلند و کوتاه است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 20 بهمن، افزود: علاقه مندان برای شرکت در جشنواره باید آثار خود را به پیامرسان ایتا و سروش با شماره ۰۹۱۳۲۹۸۱۵۸۹ ارسال و یا به آدرس اینترنتی WWW.DEFAFESTIVAL.COM مراجعه و با شماره ۰۳۶۳۲۷۲۹۲۷۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار