تجلیل از عوامل میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در خوزستان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در جلسه‌ای از عوامل میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۳۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ - 24January 2021

تجلیل از عوامل میزبانی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه‌ای از عوامل میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» تجلیل کرد.

وی در ابتدای این جلسه به اهمیت زبان فرهنگ و هنر در انتقال شایسته آرمان‌های متعالی اشاره کرد و اظهار داشت: نسل جوان امروز تشنه دانستن است و هنر ما باید در این باشد که بتوانیم محتوای مد نظرمان را باب طبع و سلیقه آنان ارائه دهیم و بی شک موثرترین زبان ارتباطی با نسل امروز، زبا فرهنگ و هنر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: خوزستان همیشه تاریخ مفتخر به میزبانی از ارزشی‌ترین رخدادهای کشور از جمله اربعین حسینی، راهیان نور و 8 سال دفاع مقدس بوده ‌و همیشه نیز به برکت خون شهدا از این میزبانی ها سربلند بیرون آمده است.

‌یوسفی در پایان این جلسه از «جمیل علوی یکتا» مدیر طرح و برنامه و «مهدی پاک» مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به پاس تلاش برای میزبانی شایسته از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام تقدیر و لوح سپاس سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس را به برگزار کنندگان جشنواره اهدا کرد.

مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام 17 دی امسال به میزبانی استان خوزستان و در منطقه آزاد اروند با تجلیل از برگزیدگان به اتمام رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها