سردار اشتری:

معاندین در فضای مجازی به‌دنبال ایجاد بحران هستند/ تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بدون تنش اجرا شد

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه امی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بدون تنش اجرا شد، گفت: فرماندهان نیروی انتظامی در عرصه خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی پیشتاز بودند.
کد خبر: ۴۳۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ - 24January 2021

معاندین در فضای مجازی به دنبال ایجاد بحران هستند/ تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بدون تنش اجرا شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در همایشی که صبح امروز (یکشنبه) در پلیس راهنمایی و رانندگی راهور برگزار شد، با بیان اینکه باید قدردان کسانی که صادقانه به مردم خدمت می‌کنند، اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها کادر پزشکی کشورمان در مبارزه با ویروس کرونا مخلصانه و مجاهدانه پای کار ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: شیوع و سرعت گسترش این ویروس کار را بسیار سخت کرده است؛ فرماندهان نیروی انتظامی در عرصه خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی پیشتاز بودند و در کنار کادر درمانی قرار گرفتند.

سردار اشتری افزود: نیروی انتطامی از ساعات اولیه که اعلام شد ویروس کرونا وارد کشور شده است آمادگی خود را برای ارائه خدمات اعلام کرد؛ نیروی انتظامی با شعار حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت حضور چشمگیری در میدان داشتند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی اسلامی‌ مبنی بر حضور نیروهای مسلح در میدان مقابله با کرونا گفت: پس از بیانات رهبری همه نیروهای مسلح بسیج شدند تا به بیماران کرونایی خدمات رسانی کنند. 

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی نقش بی‌بدیلی در برقراری نظم در مراکز درمانی ایفا کردند. 

وی با بیان اینکه معاندین در روزهای اول در فضای مجازی به‌دنبال ایجاد بحران در کشور بودند، گفت: پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی افرادی که در فضای مجازی بحران‌سازی می‌کردند، شناسایی و تحویل مراجع قضایی دادند.

سردار اشتری در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: پلیس در حوزه کنترل ترددها و نظارت بر اصناف ورود پیدا کرد؛ در ایام نوروز کنترل بسیار سخت بود، اما همکارانم در پلیس راه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا وظیفه خود را انجام دادند.

وی با اشاره به همکاری مردم در رعایت ترددها گفت: تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بدون تنش اجرا شد.

سردار اشتری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تمامی ظرفیت بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت؛ چند صد هزار نفر بیمار کرونایی به بیمارستان‌های نیروی انتظامی مراجعه کردند‌.

فرمانده ناجا گفت: فضای بیمارستانی و مراقبت‌های ویژه برای ارائه به بیماران کرونایی اضافه شد؛ پلیس اماکن با اصناف در ارتباط و همکاری خوبی با پلیس شد.

سردار اشتری با بیان مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: پس از این تصمیم پلیس وارد میدان شد و کنترل‌های لازم شد و پلیس با ۴۵۰ هزار نفر روز در بیش از هزار نقطه حضور پیدا کردند.

وی گفت: امروز یک افتخار برای جمهوری اسلامی است که از حدود ۵۰۰ نفر فوتی به آمار دو رقمی رسیده‌ایم؛ علی رغم ماموریت‌هایی که ماموران ناجا بر عهده دارند؛ اما تا زمانی که نیاز باشد در کنار کادر درمان حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها