‌سردار اشتری در پاسخ به دفاع‌پرس:

تشکیل پرونده برای عاملین ترور شهید فخری‌زاده/ اسامی عاملین به پلیس‌ اینترپل

فرمانده ناجا از تشکیل پرونده برای تمامی کسانی که در ترور شهید فخری‌زاده دست داشتند، خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری پلیس‌ اینترپل عاملین ترور دستگیر و به کشور استرداد شوند.
کد خبر: ۴۳۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ - 24January 2021

تشکیل پرونده برای عاملین ترور سهید فخری‌زاده/ اعلام اسامی آن‌ها به پلیس‌ اینترپلبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه بازدید پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای تمامی کسانی که در ترور شهید فخری‌زاده دست داشتند پرونده تشکیل شده است، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری پلیس‌ اینترپل عاملین ترور دستگیر و به کشور استرداد شوند.

وی در ادامه درباره برخورد نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور گفت: در دقایق اولیه که از این موضوع اطلاع پیدا کردم به بازرسی ناجا و معاونت حقوقی ناجا دستور دادم موضوع را پیگیری کنند‌.

سردار اشتری ادامه داد: اگر اتفاقی که رخداده بر اساس چیزی که گفته شده باشد حتما از مامور وظیفه شناسمان حمایت خواهیم کرد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم و ان‌شاالله همه قانون و مقررات را رعایت کنند؛ رعایت قانون برای کسی مستثنی نیست و همه در برابر قانون یکسان هستند.

سردار اشتری درباره برخورد با کسانی که در گذشته پیش آمده بود، گفت: پس از اثبات این موضوع از مامور ناجا حمایت شد و با کسانی که قانون را رعایت نکردند طبق قانون برخورد شده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار