ائتلاف فتح:

«حشدالشعبی» حماسه پیروزی و ثبات را در «صلاح الدین» رقم زد

ائتلاف «فتح» عراق به رهبری «هادی العامری» با اشاره به شهادت شماری از نیرو‌های حشدالشعبی در صلاح‌الدین، اعلام کرد: حشدالشعبی در شرق «تکریت» در برابر داعش ایستاد و حماسه پیروزی و ثبات را رقم زد.
کد خبر: ۴۳۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ - 24January 2021

«حشد شعبی» حماسه پیروزی و ثبات را در «صلاح الدین» رقم زد

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از بغداد الیوم، ائتلاف «فتح» عراق به رهبری «هادی العامری» امروز یکشنبه به شهادت شماری از نیرو‌های حشدالشعبی به دست تروریست‌های تکفیری داعش در صلاح الدین واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، ائتلاف فتح عراق در بیانیه خود آورده است: تروریست‌های تکفیری داعش بار دیگر جرأت کردند تا بخشی از سرزمین عراق در استان صلاح الدین را مورد تعرض قرار دهند.

این ائتلاف در بیانیه خود همچنین تأکید کرده است: با این حال، رزمندگان حشدالشعبی دلاورانه در برابر تروریست‌های تکفیری ایستادند و در محور شرقی تکریت ضربات بسیار سخت و سهمگینی را به آن‌ها وارد کردند.

ائتلاف مذکور در این بیانیه افزوده است: علیرغم اوضاع جوی نامناسب و همچنین تعدد کمین‌های تروریست‌های تکفیری، نیرو‌های حشدالشعبی مانع از نفوذ تکفیری‌ها به صلاح الدین شدند و حماسه پیروزی و ثبات را رقم زدند.

شب گذشته سازمان حشدالشعبی عراق از درگیری شدید نیرو‌های این سازمان با عناصر تروریستی داعش در صلاح الدین خبر داد و اعلام کرد که در جریان این درگیری ۱۲ نفر به شهادت رسیدند.

با این حال، تیپ ۲۲ حشدالشعبی توانست در عملیاتی که به منظور مقابله با حمله شبانه داعش در استان صلاح الدین انجام شد، تروریست‌ها را به محاصره درآورد. در همین ارتباط، اداره کل اطلاع رسانی سازمان حشدالشعبی تأکید کرد: تیپ ۲۲ حشدالشعبی حمله سنگین عناصر داعش را در استان صلاح الدین دفع کرد.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار