معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

۳۴ هزار نفر از مردم استان مرکزی در قالب طرح شهید سلیمانی آموزش دیدند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بیش از ۳۴ هزار نفر از خانواده‌های استان در قالب طرح شهید سلیمانی آموزش دیدند که ۵ هزار و ۳۴۵ مورد مشاوره تلفنی و یک هزار و ۷۵۰ مورد پیگیری درب منزل نیز انجام‌ شده است.
کد خبر: ۴۳۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ - 25January 2021

۳۴ هزار نفر از مردم استان مرکزی در قالب طرح شهید سلیمانی آموزش دیدند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست تخصصی بررسی دستاوردهای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در ویدئوکنفرانس با فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: خوشبختانه این روزها روحیه جهادی و ایثارگری شهید سلیمانی به الگویی کارآمد برای مقابله جدی با بیماری کرونا تبدیل‌ شده و امروز یک انسجام و بسیج عمومی در سطح استان در قالب طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی قابل‌ مشاهده است.

گودرزی عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی با جهاد همه‌جانبه و بسیج عمومی مردم برای سلامت و کاهش آسیب‌های کرونا شرایط را کاملاً تغییر داد و این طرح که با محوریت روحیه بسیجی در حال انجام است بار دیگر تفکر نجات‌بخش بسیج را به اثبات رساند.

وی ادامه داد: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی بار دیگر پویایی و نشاط بسیج را به رخ کشاند و همان‌گونه که بسیج در طول سال‌های انقلاب صحنه‌های به‌یادماندنی را به یادگار گذاشته در این طرح نیز بار دیگر این حماسه خلق شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در استان مرکزی با سازمان‌دهی‌هایی که انجام شد طرح شهید سلیمانی از روزهای ابتدای شروع با محوریت بسیجیان و شبکه بهداشت در سطح استان عملیاتی شد که بیش از یک هزار و ۹۹۴ تیم تخصصی تشکیل که شامل ۷۵۰ تیم رصد و شناسایی، ۶۰۶ تیم حمایتی، ۱۳۴ تیم مراقبتی و ۵۰۴ تیم نظارتی هستند.

وی بیان داشت: در کمیته های تخصصی طرح شهید سلیمانی بیش از ۵ هزار و یکصد نفر آموزش تخصصی دیدند که در قالب های مختلف به مردم خدمات ارائه می دهند.

گودرزی اضافه کرد: همچنین  ۱۶۸ پزشک متخصص، ۲۱۹ گروه پرستاری، ۱۰۵ همراه بیمار ، ۶۵ نیرو برای تغسیل و تدفین اموات و ۲۶۴ نیروی خدماتی که عمدتا از بسیجیان و طلاب هستند در طرح شهید سلیمانی به کار گیری شده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از ۳۴ هزار نفر از خانواده های استان در قالب طرح شهید سلیمانی آموزش دیدند که ۵ هزار و ۳۴۵ مورد مشاوره تلفنی و ۱ هزار و ۷۵۰ مورد پیگیری درب منزل نیز انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی طرح نظارت بر اماکن و اصناف را با قوت در حال انجام هستند که تاکنون بیش از ۱۵ هزار واحد صنفی مورد رصد و نظارت قرار گرفته اند.

این مسئول عنوان کرد: در خصوص اقدامات فرهنگی و رسانه ای که در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شده جا دارد از تمام رسانه ها ، فعالین خودجوش فرهنگی و خصوصا رسانه ملی و شبکه آفتاب که دلسوزانه در طی این مدت برای آگاهی بخشی مردم زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کنیم.

گودرزی گفت: رسانه ها نقش ارزنده و تعیین کننده ای برای آگاهی بخشی به موقع داشتند و نقش بسیار اثرگذاری برای طنین انداز شدن فرهنگ مقابله، پیشگیری، درمان ، انفاق و کمک مومنانه ایفا کردند که البته این اقدامات باید با قوت ادامه دار باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز طرح شهید سلیمانی موفقیت ها و دستاوردهای بسیار چشمگیری به دست آورده که رسانه ها باید برای تبیین و نمایش دستاوردهای این طرح بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار