دیدار فرمانده ناجا با خانواده شهیدان «دانایی‌فر» و «بزی»

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده معظم شهیدان «جمشید دانایی‌فر» و «محمود بزی» ضمن تبریک حلول سال جدید گفت: ما برای هر آنچه که داریم، مدیون شهدا هستیم.
کد خبر: ۴۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ - 30March 2015

دیدار فرمانده ناجا با خانواده شهیدان «دانایی‌فر» و «بزی»

به گزارش دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا به اتفاق هیئت همراه در این دیدار با دلجویی از خانواده معظم شهید استوار دوم داناییفر از کارکنان مرزبانی استان و سرباز وظیفه بزی از کارکنان انتظامی استان این مطلب را اعلام کرد.

وی گفت: نیروی انتظامی به لحاظ گستردگی ماموریتها در صف اول مقابله با هجمهها و تهدیدات دشمن قرار دارد و فرزندان شما در بهترین راه یعنی لقاءالله پا گذاشتند.
 
اشتری با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی همواره با جدیت هرچه بیشتر این امر را دنبال میکنند، لحظهای به قاچاقچیان و متجاوزین و مخلان امنیت عمومی، آسایش نخواهند داد و در این راه باکی از تقدیم جان خود نیز ندارند.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن تقدیر از دلاورمردیها و تلاشهای شهیدان گرانقدر داناییفر و بزی در خنثی کردن اهداف پلید اشرار و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اگر رشادت و ازخودگذشتگی شهدا نبود، اکنون چنین امنیتی در کشور حاکم نمیشد، و ما برای هر آنچه که داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم.
 
در پایان این دیدار لوح تقدیری توسط فرمانده نیروی انتظامی کشور به رسم یادبود به خانواده معظم شهدای گرانقدر بزی و دانایی فر اهدا شد.
 
یادآور میشود، جمشید داناییفر هجدهم بهمن ماه 1392 به همراه چهار نفر دیگر از مرزداران جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط یک گروهک تروریستی ربوده شد. به دنبال این ربایش با رایزنیهای انجام شده چهار نفر از مرزبانان اوایل سال 93 آزاد شدند که داناییفر در بین آنان نبود.
 
پیکر شهید داناییفر با گذشت بیش از یک سال از ربایش در نهایت با پیگیریهای فرماندهان و مدیران دستگاههای امنیتی – انتظامی یکم فروردین ماه سال جاری به ایران تحویل شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها