تاکید الحکیم بر لزوم حفظ دستاوردهای امنیتی در آزادی عراق از چنگ داعش

رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن تسلیت شهادت جمعی از رزمندگان الحشد الشعبی بر لزوم رفع شکاف‌های امنیتی و در پیش گرفتن سیاست حملات پیش‌دستانه علیه مخفیگاه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۴۳۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ - 24January 2021

تاکید الحکیم بر لزوم حفظ دستاوردهای امنیتی در آزادی عراق از چنگ داعشبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عمار الحکیم»، رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف «العراقیون» شهید و زخمی شدن شماری از رزمندگان الحشدالشعبی از جمله فرمانده تیپ سوم لشکر ۲۲ در مقابله با حمله گروهک تروریستی داعش در شرق استان صلاح الدین را عمیقا تسلیت گفت.

حکیم ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی و طلب مغفرت و رحمت واسعه الهی برای آنها، مجددا بر لزوم تقویت تلاش‌های اطلاعاتی و کنار گذاشتن شیوه‌های معمول در رفع شکاف‌های امنیتی و در پیش گرفتن سیاست حملات پیش‌دستانه علیه مخفیگاه‌های تروریست‌ها و هسته‌های خفته آن به ویژه‌ در مناطق ناامن‌ تاکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی در پایان از همه نیروهای امنیتی خواست تا برای حفظ دستاورهای امنیتی و جلوگیری از افت وضعیت امنیتی به ویژه در استان‌های آزاد شده از چنگال داعش، آمادگی خود را افزایش دهند.

در جریان درگیری شدید شنبه شب عناصر تروریستی داعش با نیروهای الحشدالشعبی در استان صلاح‌الدین دست‌کم ۱۱ نیروی این سازمان به شهادت رسیدند و ۱۰ تن زخمی شدند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها