رئیس بنیاد مستضعفان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در سال ۱۴۰۰

فتاح گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سال ۱۴۰۰ وام اشتغال به صورت قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد اعطا خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۶ - 25January 2021

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در سال ۱۴۰۰«پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه اصل وظیفه سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مستضعفان باید بر توانمندسازی محرومان باشد، اظهار داشت: اشتغال و مسکن اساس توانمندسازی را رقم‌ می‌زند و نباید از اصل توانمندسازی غافل شویم.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان در ۲۸ منطقه هدف در سراسر کشور حضوری فعال دارد و در این مناطق ۱۰ هزار مسکن برای محرومان و مددجویان ساخته خواهد شد.

فتاح با بیان اینکه در ابتدای سال و با هماهنگی‌های صورت گرفته با کمیته امداد و بهزیستی کمک‌هایی برای اجاره‌بها به نیازمندان و مددجویان شد، افزود: در گذشته برای ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی با بهزیستی تفاهم‌نامه همکاری صورت گرفت که خوشبختانه تاکنون ۱۰ هزار واحد از آن تحویل شده است.‌

رئیس بنیاد مستضعفان درباره اعطای وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد گفت: بنیاد مستضعفان علاوه بر کمیته امداد وام‌های اشتغال از طرف بانک سینا به نیازمندان اعطا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سال ۱۴۰۰ وام اشتغال به صورت قرض‌الحسنه به نیازمندان کمیته امداد اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها