رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

مسابقه تیترزنی ویژه اصحاب رسانه گیلان برگزار می‎شود

«مهدی پارسا» با بیان اینکه مسابقه تیترزنی برای اصحاب رسانه گیلان با موضوع تیتر فجر انقلاب در استان برگزار خواهد شد، گفت: هدف از اجرای این مسابقه، افزایش رغبت خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه امیدآفرینی، اقدام و عمل است.
کد خبر: ۴۳۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ - 24January 2021

مسابقه تیتر زنی ویژه اصحاب رسانه گیلان برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش ویژه اصحاب رسانه در توسعه جوامع بشری، اظهار داشت: رسانه‌ها در توسعه و شکل‌گیری افکار عمومی در ابعاد مختلف جامعه اثرگذارند و در اغلب کشورها سهم قابل‌توجهی در شکل‌گیری رویکردها دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به نقش رسانه‌ها در جهت‌دهی سلایق مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی، تصریح کرد: عملکرد رسانه‌ها در کشور به‌ویژه در شکل‌گیری و بقای انقلاب اسلامی امروزه وصف‌ناپذیر است و تعدد آن‌ها باعث تکثیر انقلاب می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نیز نقش به سزایی دارند، افزود: هزاران عنوان رسانه مکتوب و مجازی در جمهوری اسلامی ایران با اطلاع رسانی‌های به‌موقع، به‌جا و به‌اندازه در تلاش هستند تا علیرغم ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولان، دستاوردهای انقلاب را به جهانیان معرفی کنند.

پارسا با اشاره به اهمیت غنای تولیدات در رسانه‌ها، تاکید کرد: اصحاب رسانه، جراید و مطبوعات به‌خوبی نوع رویکرد، نوع نگارش، جریان سازی و امروزه عصر روایتگری و نقطه زنی را از بین نگاه‌های موجود و متداول در دنیا دریافته‌اند و فراوردهای تولیدشده در آن‌ها خود گواهی بر آن‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت تیتر، لید، متن و سایر ارکان و بخش‌های خبری در تولیدات رسانه‌ای، خاطرنشان کرد: در عصر روایتگری و اقناع ذائقه مخاطب آنچه بیش ‌از پیش اثرگذار و جاذبه پذیر است، تیتر بوده و این نشان می‌دهد باید به این مهم توجه وافری کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه این کانون رسانه در استان سلسله برنامه‌هایی را به جهت تقویت فن تیتر زنی در رسانه‌ها تدوین کرده، اظهار داشت: این سازمان در نخستین برنامه خود برگزاری یک دوره مسابقه تیتر زنی ویژه اصحاب رسانه را کلید زده است.

وی با بیان اینکه مقطع کنونی انقلاب مقطع انگیزه آفرینی و امید افزایی است، متذکر شد: هدف از اجرای این مسابقه افزایش رغبت خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه امیدآفرینی، اقدام و عمل است.

پارسا با بیان اینکه مسابقه تیتر زنی برای اصحاب رسانه گیلان با موضوع تیتر فجر انقلاب در استان برگزار خواهد شد، تاکید کرد: تیترها می‌بایست حتماً در قالب یک فرآورده خبری در یکی از رسانه‌های استان شامل رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر و به دبیرخانه مسابقه ارسال شود.

وی با بیان اینکه تیترهای کارشده در بازه زمانی 10 الی 22 بهمن سال جاری قابلیت داوری خواهد داشت، افزود: علاقه‌مندان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به 09370057052 تا تاریخ 25 بهمن‌ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار