تخریب 869 باب منزل مسکونی شهروندان فلسطینی از سوی اشغالگران صهیونیست

رسانه‌ها از تخریب صدها منزل مسکونی فلسطینی‌ها و نابود کردن اراضی کشاورزی فلسطینی‌ها از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی خبر دادند.
کد خبر: ۴۳۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ - 24January 2021

تخریب 869 باب منزل مسکونی شهروندان فلسطینی از سوی اشغالگران صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی طی سال گذشته ۸۶۹ باب منزل مسکونی و تاسیسات فلسطینی‌ها را تخریب و ۶۵۰۷ اصله درخت میوه را در «کرانه باختری» ریشه کن کردند.

خبرگزاری سوری «سانا» به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا» نوشت که تعداد کل تخریب‌های انجام شده توسط نیروهای اشغالگر صهیونیست علیه تاسیسات و خانه‌های فلسطینیان در سال گذشته میلادی ۸۶۹ مورد بود که بیشتر آنها در شهرهای «قدس اشغالی»، «الخلیل» و «طوباس» رخ داد.

این گزارش حاکیست که نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست حملات خود را به اراضی کشاورزی فلسطینی‌ها واشغال آنها افزایش داده به طوریکه ۶۵۰۷ اصله درخت از جمله درختان زیتون و انگور را ریشه کن کردند.

مرکز تحقیقات اراضی فلسطین نیز در گزارشی اعلام کرد که جمع کل منازل فلسطینی‌ تخریب شده از زمان تأسیس رژیم اسرائیل تاکنون به 165690 عدد رسیده که باعث آواره شدن حدود یک میلیون فلسطینی شده است.

سیاست رژیم صهیونیستی در قدس بسیار از فلسطینی‌ها را ناچار به مهاجرت به استان‌‌های دیگر کرانه باختری یا ساخت و ساز بدون مجوز کرده و در حال حاضر فلسطینی‌های ساکن قدس به ۲۵ هزار منزل نیاز دارند. در سپتامبر گذشته اتحادیه اروپا سیاست تخریب و شهرک‌سازی را بار دیگر محکوم و آن را غیرقانونی خواند

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها