شهید «اسماعیل نادری»:

کسانی که مواضع خود را با اسلام مشخص نکرده‌اند، در روز قیامت آواره خواهند ماند

شهید «اسماعیل نادری» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: خدمت کسانی که هنوز مواضع خود را با اسلام و انقلاب اسلامی مشخص نکرده‌اند، می‌گویم که خدا شاهد است در روز قیامت آواره خواهید ماند و چون حق را قبول نکردید حتما راهتان باطل و شیطانی است، به فکر آن روز باشید.
کد خبر: ۴۳۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ - 25January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «اسماعیل نادری» در 20 اسفندماه 1343 در تبریز چشم به جهان گشود. وی پس از آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از مدتی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 25 اسفندماه 1363 در عملیات بدر به شهادت رسید.

زندگی‌نامه شهید:

شهید «اسماعیل نادری» در 20 اسفندماه 1343 در تبریز چشم به جهان گشود. وی در حین انقلاب حضور موثر و فعالانه‌ای در راهپیمایی‌ها و تظاهرات مردمی داشت و از جوانان شجاع و دلیر انقلابی بود و در اوایل پیروزی انقلاب ضمن فعالیت در پایگاه مسجد محل به کمیته انقلاب اسلامی پیوست.
 
پس از مدتی با عضویت رسمی در سپاه، با حضور جدی در پادگان خاصبان پس از مدت اندکی به جبهه شتافت و در عین حال به عنوان مربی، خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت و بعدها به یگان دریایی لشکر عاشورا پیوست.
 
در سال 1360 در کمیته انقلاب اسلامی مشغول به خدمت شد و از سال 1361 الی 1363 در آموزشگاه سیدالشهداء (ع) نزسا به عنوان مربی تاکتیک انجام وظیفه کرد.
 
این شهید والامقام پس از آغاز جنگ تحمیلی نیز در جبهه‌های حق علیه باطل به عنوان کادر رسمی یگان دریایی لشکر همیشه پیروز 31 عاشورا حضور یافته و پس از مدتی مبارزه در کنار سردار دلاور اسلام، شهید «مهدی باکری» در تاریخ 25 اسفندماه 1363 در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

مادر خدا هدیه تو را که جوانی به راهش فرستادی قبول کند. خدمت کسانی که هنوز مواضع خود را با اسلام و انقلاب اسلامی مشخص نکرده‌اند، می‌گویم که خدا شاهد است در روز قیامت آواره خواهید ماند و چون حق را قبول نکردید حتما راهتان باطل و شیطانی است، به فکر آن روز باشید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار