مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

پیروزی انقلاب اسلامی مرهون همه شهدا از هر دین و آیینی بود

«عبدالله مرتضوی» در نشست هم اندیشی برگزاری پانزدهمین آیین ملی گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی، پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را مرهون همه شهدا از هر دین و آیینی دانست و گفت: شهدای ادیان توحیدی در کنار سایر شهدا حماسه‌ها آفریدند.
کد خبر: ۴۳۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ - 24January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران عصر شنبه چهارم بهمن‌ در نشست مشترک با «همایون سامه یح نجف آبادی» نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را مرهون همه شهدا از هر دین و آیینی دانست و اظهار داشت: شهدای ادیان توحیدی در کنار سایر شهدا حماسه‌ها آفریدند.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با اشاره به حماسه‌ها و رشادت‌های ملت ایران در مسیر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، شهدای ادیان الهی را نمونه‌ای از همبستگی و همدلی ملت ایران به رهبری امام (ره) برشمرد و افزود: حوادث دهه ۴۰ کشور و اتفاقات پس از آن که منجر به پیروزی انقلاب مردم شد و همچنین دوران دفاع مقدس، مرهون حضور همه اقوام با هر دین و آیینی بود و نقش شهدای ادیان الهی در به ثمر رسیدن این پیروزی‌ها، نشان از همدلی و همراهی ملت ایران است.

مرتضوی برگزاری همه ساله آیین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی را یک افتخار بزرگ برای بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و ادامه داد: شهدای ادیان توحیدی نیز برای همه ما عزیزند و افتخارات این شهدای عزیز در کنار سایر شهدا، هرگز فراموش نمی‌شود.

همایون سامه یح نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر همدلی و وحدت همه ادیان در کشور گفت: همه ما یکدل و همراه برای اقتدار و آزادی کشور و تحت منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار