مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد؛

اجرای ۲۶ هزار و ۵۲۱ برنامه در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

علی‌اصغر جعفری از اجرای ۲۶ هزار و ۵۲۱ برنامه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سراسر کشور همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۳۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 25January 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های انجام‌ شده این مجموعه به‌مناسبت چهلمین سالگرد گرامی‌داشت دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: طبق دستورالعملی که تهیه شده بود برنامه‌های این ایام مورخ ۱۲ اسفند سال گذشته به دستگاه‌های کشوری و لشکری ابلاغ شد.

وی به استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های کشوری و لشکری برای گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امسال با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، از ظرفیت‌های رسانه‌ها و فضای مجازی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ترویج آن استفاده شد.

جعفری به حضور فعال دستگاه‌های کشوری و لشکری در برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همه دستگاه‌های کشوری و لشکری همچنین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های خوبی در این ایام انجام دادند و این فعالیت‌ها در یک سامانه برخط گزارش‌گیری می‌شود.

وی از تداوم برنامه‌های چهلمین سالگرد گرامی‌داشت دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس کار‌های بزرگی رخ داد و بالاترین حضور مردمی را شاهد بودیم. تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و افتتاح هشت موزه دفاع مقدس در هشت استان کشور از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: با کمک رسانه‌ها، امسال در شرایط کرونایی توانستیم برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس را به خانه‌های مردم ببریم و مجموعاً تاکنون ۲۶ هزار و ۵۲۱ برنامه را در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرا کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار