اجرای بیش از ۷۰ برنامه دهه فجر در میبد

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج میبد در اولین جلسه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۳۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ - 25January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «بهشتی فیروزآبادی» مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت: برنامه‌های ایام الله دهه فجر دوازده بهمن همزمان با مراسم نمادین استقبال از امام به صورت خودرویی در میبد آغاز می‌شود.

وی پرداخت قبوض نیازمندان، اجرای زنده خوشنویسی، آماده سازی بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و بسته‌های فرهنگی با کمک مسئولین و نشست برخط با حضور کارشناسان سیاسی و پاسخگویی به شبهات انقلاب در مسجد امام شهیدیه را بخشی از این برنامه‌ها برشمرد.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج میبد همچنین غبارروبی گلزار شهدا، تهیه مستند دو جانباز، خاطرات نقش میبد درانقلاب اسلامی، اجرای مسابقه قصه گویی با موضوع خاطرات انقلابیون میبد، رونمایی از تابلو دو خانواده سه شهیده شهرستان میبد خانواده‌های شهیدان اکبری و جعفرزاده و نشست برخط با حضور کارشناسان و سخنرانی حجت الاسلام حسنی امام جمعه موقت میبد را بخشی دیگر از برنامه‌های دهه فجر در میبد عنوان کرد.

بهشتی از برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی همراه با بانک تکبیر روز سه شنبه ۲۱ بهمن و تجلیل از دوازده فرمانده میبدی و راهپیمایی یوم الله در چهارشنبه ۲۲ بهمن با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  نیز خبر داد.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج میبد افزود: علاوه بر این برنامه‌ها، بیش از پنجاه برنامه سیاسی و بصیرتی درسطح پایگاه‌های مقاومت و محلات و مساجد برنامه ریزی شده است که به صورت حضور محدود و مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار