فرزند شهید کریمی:

حفظ خون شهدای انقلاب وظیفه همه ملت است

فرزند شهید انقلاب اسلامی گفت: حفظ خون شهدائی که جان خود را در راه پیروزی این انقلاب از دست دادند وظیفه همه ما است و راه حفظ خون این شهدا پیروی کردن از فرمایشات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۴۳۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 25January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، فرزند شهید کریمی در برنامه طلوع فجر اظهار داشت: پدرم ۱۰ دی سال ۵۷ زمانی که بنده فقط چهار سال سن داشتم، به شهادت رسید.

فرزند شهید بیان کرد: به دلیل اینکه من و خواهرم در زمان شهادت پدرم سن کمی داشتیم به شخصه خیلی خاطرات واضحی از وی نداریم، اما طبق شنیده‌ها و تعریف‌هایی که همواره از اطرافیان شنیدم، بسیار مهربان و کمک‌حال نیازمندان بوده و اگر کاری از دست وی برای کسی بر می‌آمد از انجام آن دریغ نمی‌کرد.

کریمی در ادامه عنوان کرد: مادرم تعریف می‌کرد که شب‌ها پدرم معمولا برای دریافت و پخش اعلامیه‌ها از خونه بیرون می‌رفت و در جلسات سخنرانی ضد رژیم شاهی شرکت می‌کرد.

وی ادامه داد: شهید کریمی با توجه به بیانات امام خمینی (ره) و از طریق آشنایان و اطرافیان با فعالیت مبارزه و انقلابی خود آغاز شد و تا آخرین لحظه از عمر خود نسبت به نتیجه رسیدن مبارزات و آرمان‌های آن کوتاه نیامد و راه خود را ادامه داد تا به شهادت رسید.

کریمی تصریح کرد: پدرم در سن ۳۸ سالگی توسط رژیم ستم شاهی به شهادت رسید و نتوانست پیروزی انقلاب را شاهد باشد، اما قطعا از به نتیجه رسیدن راهی که انتخاب کرده بود مطمئن بود.

وی خاطرنشان کرد: پدرم حرکت و قدم گذاشتن در این راه را خودش آزادانه انتخاب کرده بود به همین دلیل هیچوقت به خودم اجازه استفاده از نام پدرم را نمی‌دهم و ترجیح می‌دهم با تلاش و اراده خودم به هر جا که می‌خواهم برسم.

فرزند شهید کریمی از شهدای پیش از انقلاب اسلامی تاکید کرد: حفظ خون شهدائی که جان خود را در راه پیروزی این انقلاب از دست دادند وظیفه همه ماست و راه حفظ خون این شهدا پیروی کردن از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار