دادستان مرکز استان خراسان‌جنوبی:

تلاش مرزبانان در مناطق مرزی ستودنی است

دادستان مرکز استان خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه تلاش مرزبانان در مناطق مرزی ستودنی است، گفت: اگر مرزهای ما رها شده بودند و جريان تکفير با خشونت به کشور نفوذ می‌کرد امکان ادامه زندگی برای آحاد مردم غير ممکن بود.
کد خبر: ۴۳۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ - 25January 2021

تلاش مرزبانان در مناطق مرزی ستودنی استحجت‌الاسلام «علی نسائی» دادستان مرکز استان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند،  اظهار داشت: زحماتی که کارکنان و سربازان در شرايط بسيار سخت در مناطق مرزی در راستای تأمين امنيت می‌کشند، ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه تا انسان اين شرايط سخت را نبيند، درک اين شرايط غير قابل تصور است، بیان داشت: ايثار، شجاعت، کار مضاعف، دلدادگی و انگيزه در مرزداران و مرزبانان به وضوح مشاهده می‌شود و اين نشان از عشق و علاقه جوانان به وطن دارد که اينگونه جهاد می‌کنند.

دادستان مرکز استان خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت مهم‌ترین مؤلفه در هر جامعه‌ای به حساب می‌آید، تصریح کرد: اگر مرزهای ما رها شده بودند و جريان تکفير با خشونت به کشور نفوذ می‌کرد امکان ادامه زندگی برای آحاد مردم غير ممکن بود.

نسائی افزود: اگر که دشمن جرات نمی‌کند به مرزهای ما حمله کند به واسطه حضور و قدرت نيروهای مسلح کشور و به ويژه مرزبانان و مرزداران است که در مناطق مرزی از کشور حفظ و حراست می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها