معاون هماهنگ‌کننده نهاجا در دیدار با عوامل سریال ققنوس:

پرداختن به زندگی شهدا عاملی مؤثر در مقابله با جنگ نرم دشمن است

امیر سرتیپ هادیان گفت: ساخت سریال‌های ارزشی در خصوص شهدا و به تصویر کشیدن زندگی آن‌ها، مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۴۳۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 25January 2021

به تصویر کشیدن زندگی شهدا درواقع مقابله جنگ نرم دشمن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با کارگردان و تهیه‌کننده سریال ققنوس که زندگی شهید سرلشکر خلبان عباس دوران را به تصویر خواهد کشید، اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، جامعه هدف در این‌گونه برنامه‌ها نسل جوان جامعه است و در ساخت این سریال باید جذابیت‌های بصری نیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: ساخت سریال‌های ارزشی در خصوص شهدا و به تصویر کشیدن زندگی آن‌ها که به نوعی ترویج سبک زندگی و مدیریتی شهداست؛ درواقع مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: مسیری که برای شهدا آغاز شود با عنایت و مدد شهدا به پیش خواهد رفت.

امیر هادیان تأکید کرد: باید سعی شود که در سریال ققنوس به واقعیت‌های زندگی شهید دوران پرداخته شود و شخصیت واقعی و حقیقی این شهید والامقام همان‌گونه که بوده است به مخاطب منتقل شود.

بنا بر این گزارش، سریال ققنوس که در ۲۶ قسمت ساخته خواهد شد، قرار است زندگی‌نامه شهید عباس دوران و عملیات‌های مهمی که این شهید بزرگوار در آن‌ها حضور داشته است را به قاب تلویزیون ببرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار