رئيس بنياد شهید منطقه سه مشهد خبر داد؛

برگزاری مجازی یادواره‌های شهدا در برنامه شاد

حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی‌پور از برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح مدارس شاهد به صورت مجازی و از طریق برنامه شاد خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ - 25January 2021

به گزارش دفا‌ع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سيدهادی موسوی‌پور در تشریح برنامه‌های پيش‌بينی شده برای ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتخار می‌كنيم نهال انقلاب به برکت خون شهدا به ثمر نشسته و ممالک اسلامی از سایه‌سار آن بهره‌مند شدند.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران منطقه سه مشهد مقدس افزود: دهه فجر ایام پرافتخاری برای کشور ماست و برای گرامیداشت این ایام‌الله برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده كه می‌توان به برنامه میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی و تعویض پرچم مزار شهدا، گلباران مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، مراسم تجلیل از مادران شهدا به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان انقلاب توسط مسئولان ادارات و سازمان‌ها اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های در صورت فراهم بودن شرایط خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان و کارکنان بنیاد شهید منطقه سه با خوردو شخصی در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن حضور پیدا خواهند کرد.

موسوی‌پور با بیان اینکه یادواره شهدا با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج و آموزش و پرورش در مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: یادواره‌های شهدا در سطح مدارس شاهد از طریق برنامه شاد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اکران تصاویر شهدای انقلاب در سطح شهر، برپایی نمایشگاه عکس، کتاب و کارگاه نقاشی با موضوع ایثار و شهادت از ديگر برنامه‌های پیش بینی شده بنياد شهید منطقه سه در اين ایام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها