فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر مطرح کرد؛

نفوذ قدرت جمهوری اسلامی در کشور‌های منطقه‌

سردار «علی رزمجو» گفت: امروز قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در کشور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار نفوذ کرده است.
کد خبر: ۴۳۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ - 25January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه امروز تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی بی سابقه است، اظهار داشت: صدا و سیما با وسعت پوشش و سرعت انتقال، دارای قدرت اثرگذاری کم‌نظیری در سطح جامعه است.

وی گفت: امروز قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در کشور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار نفوذ کرده است تا جایی که آمریکایی‌ها می‌خواستند قدرت ما را در منطقه کنترل کنند، اما دیدید خاکریز‌ها از خاکریز‌های مرز‌های جغرافیایی جمهوری اسلامی به سمت کشور‌های فرامنطقه‌ای حرکت کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان عنوان کرد: رسانه ملی امروز یک رسانه توانمند در ابعاد مختلف است و بسیج رسانه با انجام کار‌های فرهنگی و هنری شجاعانه برخاسته از ذخیره قلبی، همه تلاش‌های خود را صرف اعتلای انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه تلاش صدا و سیما و همکاری همه جانبه آن‌ها در مسیر فرهنگ‌سازی شایسته تقدیر است گفت: در تمام حماسه‌هایی که در طی این سال‌ها برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است صدا و سیما نقش کم‌نظیر و اثرگذاری داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار