مدیرکل مسکن و امور گلزار‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مسکن ایثارگران در عین سرعت و دقت باید در شأن این عزیزان ساخته شود

«خداکرم کولیوند» گفت: باید با تلاش‌های خود در مسیر ساخت مسکن ایثارگران خدمتی ارزشمند را ارائه کنیم که در عین دقت، سرعت و صحت انجام کار در شأن ایثارگران باشد.
کد خبر: ۴۳۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ - 26January 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خداکرم کولیوند مدیرکل مسکن و امور گلزار‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز (دوشنبه) در نشست هم‌اندیشی ساخت واحد مسکونی ایثارگران البرز در منطقه سیاهکلان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران اظهار داشت: شیوه‌نامه ساخت مسکن ایثارگران با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده و مسئول اجرای پروژه ساخت مسکن ایثارگران نیز شرکت معین کوثر به نمایندگی از سازمان اقتصادی کوثر است.

وی افزود: شرکت معین کوثر در اجرای این پروژه در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران به وظایف سازمانی خود عمل می‌کند. امروز باید تلاش کنیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم تا در کمترین زمان ساخت واحد‌های مسکونی برای ایثارگران آغاز شود.

مدیرکل مسکن و امور گلزار‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: باید با تلاش‌های خود در مسیر ساخت مسکن ایثارگران خدمتی ارزشمند را ارائه کنیم که در عین دقت، سرعت و صحت انجام کار؛ در شأن ایثارگران باشد.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این جلسه گفت: استان البرز پایلوت ساخت واحد‌های مسکونی برای ایثارگران در کشور است و امروز به حمدالله این طرح با تلاش‌های ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری دیگر مسئولان در تمامی استان‌ها در حال انجام است. باید تلاش کنیم تا در بحث تأمین مسکن ایثارگران به نقطه مطلوبی دست پیدا کنیم و با خانه‌دار شدن ایثارگران عمده دغدغه این عزیزان مرتفع خواهد شد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان متولی امور ایثارگران در این طرح برای رفاه این عزیزان تلاش می‌کند، لذا برای انجام این مهم باید با ایثار، اراده قوی، مدیریت جهادی و پشت‌کاری قوی دست در دست یکدیگر داده تا خدمتی ماندگار و در شأن ایثارگران ارائه کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادامه داد: ضمانت اجرایی عوامل سازنده برای بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار اهمیت دارد و نظارت بنیاد بر این پروژه بسیار دقیق است. امیدواریم بتوانیم با تقسیم پروژه به فاز‌های متعدد، برنامه‌ریزی و تأمین منابع لازم پروژه ساخت مسکن ایثارگران در سیاهکلان را هرچه زودتر آغاز کنیم.

گفتنی است بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده مقرر شده است هزار و دویست واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در سیاهکلان ساخته شود.

جلسه با شهردار فردیس برنامه دیگر مدیرکل مسکن و امور گلزار‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان البرز بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار