برگزاری جلسه هیئت امنای یادمان شهدای گمنام شهر سرخنکلاته

جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهر سرخنکلاته در سپاه شهرستان گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ - 26January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهر سرخنکلاته با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان، سرهنگ «وحید فخرالدین» فرمانده سپاه شهرستان گرگان، «حجت یزدویی» معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گرگان، «علی رضایی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان، امام جمعه، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهر سرخنکلاته در محل فرمانده سپاه شهرستان گرگان برگزار شد.

در این جلسه مدیران مرتبط گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای ساخت یادمان شهدای گمنام شهر سرخنکلاته ارائه کردند.

در ادامه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: از آنجایی که چهار سال از تدفین این شهدای گرانقدر گذشته است، با وجود این که یکسری اقدامات در خصوص ساخت یادمان صورت گرفته ولیکن لازم است در اسرع وقت طرح مهندسی یادمان تهیه شده و به تایید سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس کشور برسد.

وی همچنین در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز ساخت یادمان گفت: مسئولان و مدیران مرتبط و هیئت امنا بیشتر بر تامین منابع از ظرفیت استانی، شهرستانی و خیرین تمرکز کنند.

در ادامه جلسه حاضران پیشنهاداتی در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز برای ساخت یادمان ارائه دادند و مقرر شد با مشارکت و حمایت سپاه شهرستان گرگان، فرمانداری گرگان، بسیج جامعه مهندسین، شهرداری و شورای شهر سرخنکلاته و همچنین ظرفیت خیرین برای ساخت یادمان بهره‌گیری شود.

پیکر مطهر و معطر دو شهید گمنام دفاع مقدس 12 اسفند سال 1395 بر فراز تپه نورالشهدای شهر سرخنکلاته آرام گرفتند.

جلسه هیئت امنای یادمان شهدای گمنام شهر سرخنکلاته برگزار شد

جلسه هیئت امنای یادمان شهدای گمنام شهر سرخنکلاته برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار