مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان خبر داد؛

برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت‌ در کرمان

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در ویژه برنامه چهلچله فجرآفرینان و انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 26January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «فاطمه‌السادات حسینی» مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در ویژه برنامه چهلچله فجرآفرینان و انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه چهلچه از استقبال خوبی روبرو و به عنوان الگو مطرح شد، در ایام دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س)، چهلچله انقلاب اسلامی و فجر آفرینان در هفته زن که هر روز با روایت‌گری توسط مادران و همسران شهدا و در نهایت تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت همراه خواهد بود، برگزار خواهد شد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر و بزرگداشت مقام زن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با جمعیت محدود برگزار خواهد شد عنوان کرد: این ویژه برنامه ها از یازدهم تا هفدهم بهمن با حضور اقشار مختلف از بانوان در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: رونمایی از نقاشی مادر بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی، آزادی زنان جرائم غیر عمد، اهداء لوح شکوه مادری در ادارات، پیوند فاطمی، پویش بچه‌های حاج قاسم، دیدار با خانواده معظم شهدا و مادران شهدای جاویدالاثر از جمله برنامه‌های این ایام است.

برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در ایام میلاد حضرت زهرا(س) در کرمان

حسینی با اشاره به اینکه کنگره 17 هزار زن شهیده، جانباز، آزاده در کرمان‌ 22 اسفند ‌با شکوه برگزار خواهد شد متذکر شد: برای احیای ارزش‌های انقلابی و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا و ترویج مکتب شهید سلیمانی که برگرفته از مکتب اسلام و امامین است، باید همت مضاعف داشته باشیم.

وی گفت: وجود همسری بزرگ و فداکار در کنارشهید حاج قاسم و مادری که حاج قاسم در دامن ایشان پرورش یافته است، باید الگوسازی و به نسل جوان  معرفی و نکات تربیتی آموزش داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار