رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

تلاش همه باید برای مانایی فرهنگ ایثار و شهادت باشد

سرهنگ پاسدار «عباس بایرامی» گفت:دفاع مقدس متعلق به همه آحاد ملت است و همه باید برای مانایی فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
کد خبر: ۴۳۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ - 26January 2021

تلاش همه باید برای مانایی فرهنگ ایثار و شهادت باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ازش‌های دفاع مقدس در نشست و مسئولان فرهنگی ادارات و سازمان‌های سطح استان کرمانشاه که امروز در سالن جلسات شهدای مطلع الفجر اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس  متعلق به همه آحاد ملت است و همه باید برای مانایی فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

وی با اشاره به رویکرد حضرت امام (ره) در ترویج فرهنگ دفاع مقدس افزود: ایشان با نگاهی الهی و با بصیرتی عمیق، دفاع را فقط مختص نیرو‌های مسلح نکرد، بلکه با تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی باعث  ماندگاری و پیروزی ما در ۸ سال دفاع مقدس شد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ازش‎های دفاع مقدس‌ تصریح کرد: برای رشد و شکوفایی دفاع مقدس در کشور باید مثل سال‌های جنگ کار کنیم و همه مسئولان فرهنگی در این امر مشارکت کنند.

بایرامی با اشاره به فراوانی سوژه‌های بکر دفاع مقدس در سطح استان‌ها و به ویژه مناطق مرزی درگیر جنگ گفت: دشمنان انقلاب با شعار دل زدگی و بی‌انگیزگی در بین مردم می‌خواهند روحیه انقلابی و جهادی جوانان ما را زیر سوال ببرند و آن‌ها را دجار بی هویتیکنند.

در ادامه این نشست سردار «ناصر باباخاتی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده این اداره‌کل در حوزه چاپ و نشر کتب دفاع مقدس پرداخت و متذکر شد: این اداره‌کل از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به تدوین و چاپ بیش از ۵۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار