رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

همدان در تثبیت و مانایی فرهنگ دفاع مقدس، کارنامه درخشانی دارد

«عباس بایرامی» گفت: استان همدان در تثبیت و مانایی فرهنگ دفاع مقدس از طریق هنر و ادبیات، کارنامه درخشانی دارد.
کد خبر: ۴۳۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ - 26January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ازش‌های دفاع مقدس، امروز در نشست تخصصی با نویسندگان حوزه ادبیات پایداری استان همدان، که در سالن مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از این نشست، بدست آوردن تجربیاتی است که بتوانیم با توجه به جهشی که مد نظر است، برنامه ریزی خوبی را، انجام دهیم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ازش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه تقریظ چهار جلد کتاب دفاع مقدس این استان، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی)، در یک نوبت، نشان دهنده استعداد و ظرفیت خوب استان همدان است، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس حضور پرشور رزمندگان و بعد از آن دوران، در تثبیت و مانایی فرهنگ دفاع مقدس از طریق هنر و ادبیات، همدان سرآمد سایر استان‌ها بوده است.

«بایرامی» با اشاره به تاریخ و تمدن کهن شهر همدان گفت: تصور ما این است که هر استان بتواند بعنوان یک قطب در موضوعات خاص فعالیت داشته باشد، گر چه همدان سرآمد موضوعات ما در بحث ادبیات و تاریخ دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امیدواریم از تجربیات خوبی که در این استان وجود دارد، در جهت پیشبرد برنامه‌ها در سایر استان‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار