فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص):

شهید «قاسم سلیمانی» شهید جهانی امر به معروف و نهی از منکر بود

سردار «حسن حسن‌زاده» با بیان اینکه شهید «قاسم سلیمانی» شهید جهانی امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان جهانی بود که به مبارزه با داعش و استکبار جهانی به‌عنوان بزرگترین نهی از منکر پرداخت.
کد خبر: ۴۳۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ - 26January 2021

شهید «قاسم سلیمانی» شهید جهانی امر به معروف و نهی از منکر بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، امروز (سه‌شنبه) در سومین گردهمایی مسئولین گروه‌های جهادی مطالبه‌گر امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیاری در بسیج و سپاه وجود دارد که ما نتوانستیم خیلی از این موارد را شناسایی کرده و در گستره امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از این ظرفیت‌های توسعه‌یافته در بسیج کارمندی، محلات، اقشار، اصناف و سایر گروه‌هاست که باید فعال شوند تا جامعه به سمت مانایی و حیات‌بخشی به نظام در مسیر درست حرکت کند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: امر به معروف در حوزه بسیج کارمندی می‌تواند در قالب خدمت به مردم و معطل نکردن ارباب رجوع قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای فعالیت‌های بزرگ امر به معروف در جامعه نیاز به حرکت عمومی داریم، گفت: باید این حرکت از سوی عموم مردم ایجاد شود تا در عرصه بین‌المللی الگو باشیم.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: به گفته حضرت امام خمینی (ره) یکی از بزر‌گترین نهی از منکرها مبارزه با رژیم طاغوت و سرنگونی آن و تشکیل نظام انقلاب اسلامی بود؛ از این رو اگر کسی به هر نحوی قدمی برای تضعیف نظام بردارد در مسیر منکر و اگر کسی در مسیر تعالی کشور و نظام اقداماتی انجام دهد، در مسیر معروف قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: دایره امر به معروف و نهی از منکر باید وسیع باشد و نباید خودمان و دیگران را محدود به چند موضوع خاص کنیم؛ ضمن اینکه در این مسیر سختی‌های زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را پشت سر گذاشت.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه شهید سلیمانی شهید جهانی امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان جهانی بود که به مبارزه با داعش و استکبار جهانی به‌عنوان بزرگترین نهی از منکر پرداخت.

وی بیان داشت: سردار مهربانی‌ها به ایجاد آرامش و صلح و زندگی در کشورهای اسلامی به‌عنوان بزرگترین معروف‌ها کمک کرد و شاهد آثار و نتایج آن در عرصه بین‌المللی هستیم.

پیگیری حمایت‌های قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر

همچنین، سردار «محمدرضا یزدی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران نیز در این گردهمایی اظهار داشت: با تعامل مراجع قضایی و دادستان استان تهران حمایت‌های قضایی و حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر پیگیری می‌شود.

سردار یزدی افزود: مراجع قضایی همراه با آمران و ناهیان هستند و درخواست‌های این قشر را توسط این ستاد مطالبه می‌کنیم.

وی با اشاره به حمایت‌های مادی و معنوی، گفت: برای اجرای طرح های آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت‌های خوبی در نظر گرفته شده است که به‌صورت جدی‌تر این مباحث را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار