فرماندار شهرستان عباس آباد خبر داد؛

برگزاری مسابقه «شعر انقلاب» در شهرستان عباس آباد

«عباسعلی همپا» برگزاری مسابقه شعر انقلاب، مسابقه نقاشی کودک و انقلاب، نمایشگاه عکس مجازی انقلاب و رونمایی از کتاب را از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر این شهرستان برشمرد.
کد خبر: ۴۳۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ - 26January 2021

برگزاری مسابقه شعر انقلاب در شهرستان عباس آبادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباسعلی همپا» فرماندار شهرستان عباس آباد امروز در دومین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با گرامیداشت حماسه ۶ بهمن آمل، هدف از برگزاری این جلسه را جمع‌بندی نهایی برنامه‌های دهه مبارک فجر عنوان کرد و اظهار داشت: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های دهه فجر را به نحو مطلوب انجام داد و از تمامی ابزارها و شیوه‌ها برای پر رنگ‌تر کردن برنامه‌های دهه فجر استفاده کنیم.

«مسلم نیک‌فرجام» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس آباد نیز گفت: امسال با توجه به شرایط و ملاحظات بهداشتی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با همکاری نهادها و ارگانهای مرتبط در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقه شعر انقلاب، مسابقه نقاشی کودک و انقلاب، نمایشگاه عکس مجازی انقلاب، رونمایی از کتاب، ساخت کلیپ‌های یک دقیقه‌ای برای بیان خاطرات دوران انقلاب و معرفی نویسندگان، هنرمندان و فعالین حوزه فرهنگ و هنر در طول ایام الله دهه مبارک فجر را از جمله برنامه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار