مدیرکل بنیاد شهید لرستان خبر داد؛

آئین بزرگداشت ۴۶۴ زن شهیده لرستان برگزار می‌شود

محمود زرین جویی گفت: کنگره لشکر فرشتگان تاریخ ساز در استان لرستان به مناسبت بزرگداشت ۴۶۴ زن شهیده استان ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ - 26January 2021

آئین بزرگداشت ۴۶۴ زن شهیده لرستان بر گزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «محمود زرین جویی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات بنیاد شهید  استان برگزار شد با  اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: با توجه  به اینکه در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم امیدواریم بتوانیم برنامه‌های ویژه دهه فجر را هرچه باشکوه‌تر در راستای میثاق با امام و شهدا برگزار کنیم.

وی افزود: شهدا متعلق به قشر و گروه خاصی نیستند بلکه متعلق به همه  اقشار و مردم هستند و همه ما در مقابل جان فشانی و ایثار شهدا مدیون آنها هستیم بر همین اساس باید برنامه‌های دهه فجر که زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام است باشکوه برگزار شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در رابطه با برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه فجر بنیاد شهید استان لرستان عنوان کرد: برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از 12 بهمن آغاز و تا 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا ادامه دارد.

وی بیان کرد: نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولان در مدارس شاهد و شبکه شاد، رژه موتور سواران از فرودگاه خرم‌آباد تا گلزار شهدا، پایش سلامت مادران، همسران شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا  و همچنین  اجرای طرح سپاس با موضوع سرکشی از خانواده‌های شهدا با محوریت شهدا و ایثارگران دوران انقلاب از جمله مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان است.

زرین جویی گفت: تعویض پرچم مزار قبور شهدا سراسر استان، تجلیل از مادران شهدا به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود که به دلیل محدودیت‌های کرونایی از تعدادی از مادران و همسران شهدا به نمایندگی تجلیل انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: آذین بندی و تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی  و ورزشی جامعه ایثارگری، سرکشی و عیادت  ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها و منازل از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران بنیاد شهید استان لرستان به مناسبت دهه فجر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به برگزاری کنگره کشوری لشکر فرشتگان تاریخ ساز  خاطر نشان کرد:کنگره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در سراسر کشور در راستای بزرگداشت 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده  در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: کنگره لشک فرشتگان تاریخ ساز در استان لرستان به مناسبت بزرگداشت 464 زن شهیده به احتمال زیاد در 15 اسفند برگزار می‌شود و در این کنگره از نخبگان زن ایثارگر تجلیل و همچنین از کتاب زندگی نامه شهدای زن استان رو نمایی می‌شود.

زرین جویی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مقاله‌های خود را تحت عنوان  حماسه اسوه‌های ماندگار در هشت حوزه فرهنگی، ورزشی، رسانه، اجتماعی، سیاسی، فضای مجازی، سلامت  و روان شناختی جهت شرکت کنگره ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها