نماینده ولی فقیه در بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت ادامه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» به رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه پرداخت و گفت: ادامه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه که از اسفند سال گذشته آغاز شده ضروری است.
کد خبر: ۴۳۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ - 26January 2021

ضرورت ادامه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در نشست با ائمه جمعه استان بوشهر اظهار داشت: برنامه اعتلاء فرهنگی و ایمانی هر منطقه، فصل‌های مربوط به شورای فرهنگ عمومی، مسجد، جوانان و مواسات و کمک‌های مومنانه در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر استفاده از  ظرفیت شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی بستر و ظرفیت مهمی برای حل مشکلات و اجرای طرح‌ها دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر شناسایی آسیب‌ها و قوت‌های اجتماعی هر منطقه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: شناسایی های آسیب‌ها نقش تاثیرگذاری در اجرای پیشگیری از آسیب‌ها بر اساس شرایط زمانی و مکانی هر منطقه دارد  و این کار باید توسط ائمه جمعه انجام شود.

صفایی بوشهری، شناسایی این آسیب‌ها را یک مطالبه جدی برای ائمه جمعه دانست و تصریح کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی استان بوشهر برنامه‌های مهمی در این حوزه تدوین و عملیاتی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر تنها استانی است که جامعه آماری آمایش ماتریس فرهنگی آن تنظیم شده است خاطر نشان کرد: این مهم که حاصل تلاش و زحمات نخبگان، دانشمندان، روحانیت استان است مورد استقبال شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است.

امام جمعه بوشهر به رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه پرداخت و بیان کرد: ادامه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه که از اسفند سال گذشته آغاز شده ضروری است.

صفایی بوشهری از پرداخت 310 میلیارد تومان  کمک مومنانه در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از اسفند سال قبل تا مهرماه امسال 310 میلیارد تومان در استان بوشهر توزیع امور مواسات صورت گرفته است که این کار حماسه‌ای بود که در استان بوشهر رقم خورد.

وی از انتخاب استان بوشهر به عنوان استان الگو توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و افزود:  ارتباط مداوم  و موثر ائمه جمعه با جوانان، توجه و حمایت ویژه از آنان مورد تاکید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار