در مراسمی با حضور نماینده سازمان ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح انجام گرفت؛

تقدیر فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح از چهار خانواده ایثارگر مشهدی

سردار داوود غیاثی پیام تقدیر سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین ستاد کل نیروهای مسلح را به چهار خانواده ایثارگر مشهدی ابلاغ کرد.
کد خبر: ۴۳۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ - 27January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، سردار «داوود غیاثی» نماینده سازمان ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل شهیدان «محمود کاوه» و «بابارجب محمدزاده» و پیشکسوت و آزاده دفاع مقدس «سیدهاشم درچه‌ای» و جانباز فقید «نورعلی محمدی‌کلاته» ضمن دیدار با خانواده آنان، پیام تقدیر سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین ستاد کل نیروهای مسلح، را به چهار خانواده ایثارگر مشهدی ابلاغ کرد.

متن لوح تقدیر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ

با اهدای سلام؛ درود و صلوات خداوند بر مؤمنین و مجاهدان گران‌قدر و ایثارگران به ‌ویژه شهدای والامقام دوران دفاع مقدس به ‌ویژه منطقه غرب و شمال‌غرب کشور، یاران با وفای امام امت، حضرت امام خمینی (ره) آنان که یک‌تنه بر موج دشمنان تاختند تا کتاب سیاه و ننگین شرک و نفاق و کفر را از بین ببرند و همانند مولای شهیدشان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرچم اسلام عزیز را برافراشته نگاه ‌دارند.

بدون شک خلق این حماسه، نمایانگر عزت و شرف استقلال و پاسداری از دین و میهن ایران اسلامی است. شهیدای والامقام و رزمندگان سلحشور منطقه غرب و شمال غرب کشور عزیزمان بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و به وظیفه بزرگ خود در راه خدا جامه عمل پوشانده و به ‌حق بهترین راه را انتخاب و به بالاترین مقصد کمال انسانی نائل آمدند.

این‌جانب به ‌عنوان یکی از سربازان ولی‌فقیه زمان، یاد و خاطره آن شهیدان سرافراز را گرامی داشته و ادب و تکریم خود را نسبت به خانواده محترم آنان اعلام می‌دارم. امیدوارم تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) ادامه‌ دهنده راه شهدای عزیز بوده و در مراحل زندگی، مؤید و منصور باشید.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص)

و رئیس هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب کشور

سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار