رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:

دشمن مرعوب اقتدار نیرو‌های مسلح ایران است

حجت‌الاسلام صنعت‌پور با اشاره به تهدیدات پوچ دشمن در روز‌های پایانی ریاست جمهوری ترامپ، گفت: امروز دشمن در عرصه امنیتی و دفاعی مرعوب اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۳۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ - 27January 2021

منطق شهید، منطق مقاومت و استقامت اسبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، آیین وداع با پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع با حضور فرماندهان و خانواده معظم شهدا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در این مراسم، اظهار داشت: نگاه توحیدی و اعتقادی رزمندگان و شهیدان رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود و آرامش و امنیت امروز کشور مدیون حماسه‌آفرینی‌های شهیدان است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ادامه داد: تا وقتی که فضای کشور معطر به یاد شهداست مردم احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

وی تأکید کرد: منطق شهید، منطق مقاومت و استقامت است و ما باید از آنان ولایت‌مداری، بصیرت انقلابی و دشمن‌شناسی را بیاموزیم.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌های شهدای والامقام دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی، استکبار گرفتار آشفتگی شد و جنگ را بر ما تحمیل کرد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش افزود: در شرایط نابرابر و با همه پشتیبانی‌های نظام سلطه از صدام، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و رمز پیروزی ما در شرایط نابرابر، اعتقاد به خدای تعالی و قدرت معنوی بود.

وی عنوان کرد: با مطالعه و تحلیل وصیتنامه‌های شهدا عشق آنان به دین اسلام و علاقه به اهل بیت (ع) احساس می‌شود و رمز مقاومت و پیروزی برابر صدام، همین مسائل اعتقادی و قدرت معنوی بود.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور همچنین با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه امنیتی و دفاعی مرعوب اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تهدید بلاعمل دشمن در روز‌های پایانی ریاست جمهوری ترامپ منحوس، روایتی از اقتدار و قدرت نیرو‌های مسلح ما است.

بنا بر این گزارش، این شهید گمنام، ۲۲ ساله بوده و در منطقه پنجوین عراق و در جریان عملیات والفجر به فیض شهادت رسیده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار