بازدید شهردار مشهد از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی+ تصاویر

محمدرضا کلایی با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن دیدار با سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده از روند احداث مرکز فرهنگی در موزه دفاع مقدس بازدید نمود.
کد خبر: ۴۳۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ - 27January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «محمدرضا کلایی» شهردار مشهد با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی دیدار کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در راستای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و همچنین افتتاح فاز نخست این مرکز ارائه کرد.

وی تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با حمایت شهرداری مشهد را خواستار شد.

شهردار مشهد نیز در این دیدار تأکید کرد: با هماهنگی مدیران استان و مساعدت همه دست‌اندرکاران ا‌ن‌‍شاءالله روند احداث مرکز فرهنگی در موزه دفاع مقدس با قوت ادامه یافته و پشتیبانی خواهد شد.

همچنین در این دیدار و گفت‌وگو که حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز حضور داشت در راستای انجام کار مشترک و ایجاد کتابخانه عمومی و تخصصی دفاع مقدس بحث و گفت‌وگو به عمل آمد.  

در ادامه این دیدار، طرفین در خصوص راهکارهای جذب اعتبار جهت تکمیل پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تبادل نظر کردند.

شهردار مشهد و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در پایان، ضمن بازدید از فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان که در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید در جریان آخرین اقدامات عمرانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار