رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی از توان رزمی و اطلاعاتی بالایی برخوردار است

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه برگزاری رزمایش‌های متعدد نشانگر گوشه‌ای از توان رزمی بالای ارتش است، گفت: داشتن اطلاعات جامع، کامل و راهبردی برای ایستادگی در مقابل دشمنان حکایت از توان بالای اطلاعاتی ارتش دارد.
کد خبر: ۴۳۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ - 27January 2021

طرح‌های فرهنگی مصباح چراغ راه کار‌های فاخر فرهنگی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش سراسری طرح‌های مصباح نیروی هوایی ارتش ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: حفظ استقلال، تمامیت ارضی و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سه مأموریت مهم و مقدس ارتش در متن قانون اساسی است و ارتش برای انجام این مأموریت‌ها ملزم به تقویت توان خود در سه حوزه رزمی، اطلاعاتی و عقیدتی است.

وی افزود: برگزاری رزمایش‌های متعدد نشانگر گوشه‌ای از توان رزمی بالا و بازدارنده ارتش جمهوری اسلامی است. داشتن اطلاعات جامع، کامل و راهبردی برای ایستادگی در مقابل دشمنان حکایت از توان بالای اطلاعاتی ارتش دارد و همچنین در مباحث اعتقادی، معنوی و بصیرتی کار‌های بزرگی انجام شده است که طرح‌های فرهنگی مصباح یکی از نمونه‌های این حوزه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: یکی از مهم‌ترین کار‌های انجام شده در حوزه فرهنگی، نیازسنجی و آسیب‌شناسی دقیقی است که در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقائص انجام شده است. با توجه به گزارش‌های رسیده و بررسی‌های میدانی، طرح‌های مصباح باعث کاهش برخی آسیب‌ها به‌ویژه در کارکنان وظیفه و افزایش معنویت و بصیرت در میان کارکنان و خانواده‌های آنان شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: طرح‌های مصباح چراغ راه در انجام کار‌های فاخر فرهنگی است و موجب تحول‌آفرینی و حرکت رو به جلو ارتش در بسیاری از قسمت‌ها شده است. امروز و با توجه به آرایش جدید دشمنان و تهدیدات جدید آن‌ها و همچنین شرایط خاص کشور و درگیری با ویروس کرونا، طرح‌های مصباح در حال بروزرسانی و آرایش‌دهی جدید است؛ به طور مثال بستر انجام بسیاری از طرح‌ها از مساجد، پایگاه‌ها و قرارگاه‌های سربازی، به بستر فضای مجازی منتقل شده است.

وی گفت: توفیقات به دست آمده در طرح‌های فرهنگی مصباح حاصل عواملی مانند جاذبه درونی این طرح‌ها، مطالبه‌گری فرمانده کل ارتش، همکاری صمیمانه و دلسوزانه فرماندهان، نظام‌بخش بودن این طرح‌ها و مشخص بودن وظایف هر فرد و همچنین همکاری جامعه هدف در اجرایی کردن این طرح‌هاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: کاری که برای رضای خدا و با نیت خالص انجام شود، نتیجه خوبی خواهد داشت و به سرانجام می‌رسد. انتظارم از تمامی فعالان در حوزه طرح‌های مصباح، سرعت‌بخشی به اجرا و جلوگیری از گرفتار شدن به روزمرگی این طرح‌هاست.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار