رژیم صهیونیستی اعضای ارشد حماس در کرانه باختری را تهدید کرد

منابع فلسطینی می‌گویند که رژیم صهیونیستی اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در کرانه باختری را درباره شرکت در انتخابات آتی فلسطین تهدید کرده است.
کد خبر: ۴۳۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ - 27January 2021

رژیم صهیونیستی اعضای ارشد حماس در کرانه باختری را تهدید کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خبرگزاری «آناتولی»، امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که تل‌آویو اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در کرانه باختری را تهدید کرده است.

طبق این گزارش، «حاتم ناجی عمرو» اهل شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری خبر داده است که دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه او را به پایگاه «عتصیون» (شمال الخلیل) احضار کرده و درباره مشارکت در انتخابات آتی فلسطین به او هشدار داده است.

عمرو در گفت‌وگو با آناتولی در این خصوص گفت: «ما را در صورت نامزد شدن در انتخابات تهدید به زندان کردند چه در لیست احزاب چه عشایر یا به صورت مستقل».

این عضو وابسته به حماس در ادامه گفت که دستگاه اطلاعات «اسرائیل» چند تن دیگر از اهالی کرانه باختری را نیز احضار کرده است و به آن‌ها نیز هشدار مشابهی داده است.

«عمر البرغوثی» زندانی سابق از اهالی رام‌الله نیز در این خصوص گفت که دستگاه اطلاعات اسرائیل او را چند روز پیش به پایگاه عوفر (در غرب شهر) احضار کرده است و به او نیز درباره مشارکت در انتخابات هشدار داده است.

البرغوثی در ادامه خبر داد که تنها ده روز پس از آزادی، دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی او و چند تن دیگر را احضار کرده و به آن‌ها هشدار داده است که در صورت نامزد شدن در انتخابات، دوباره زندانی خواهند شد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که اعلام موعد انتخابات در فلسطین با استقبال جنبش‌های فتح و حماس رو به رو شد.

«حنا ناصر»، رئیس کمیته برگزاری انتخابات فلسطین اخیرا طی حکمی موعد انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین را تاریخ ۲۲ ماه مه ۲۰۲۱ (یکم خرداد ۱۴۰۰)، انتخابات ریاستی ۳۱ جولای (۹ مرداد ۱۴۰۰) و شورای ملی را ۳۱ آگوست (۹ شهریور) اعلام کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار