مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

امسال بیش از 90 درصد برنامه‌های ابلاغی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس تحقق یافت

سرهنگ «قاسم محمدی» گفت: بیش از 90 درصد برنامه‌های ابلاغی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس را در 10 ماهه امسال محقق کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۳۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ - 28January 2021

سرهنگ پاسدار «قاسم محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی در خصوص برگزاری کارگروه منطقه‌ای شمال‌غرب کشور در تبریز، اظهار داشت: مقرر شد کارگروه‌‌های منطقه‌ای به‌ صورت فصلی و مرتب برگزار شوند.

وی ادامه داد: مشکلات منطقه شمال‌غرب کشور که شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان است، در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت به ‌طوری ‌که تدابیر لازم برای رفع موانع در پیشبرد و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده انجام گرفت.

سرهنگ محمدی در خصوص میزان تحقق برنامه‌های ابلاغی به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان زنجان، مطرح کرد: به لطف شهدا، بیش از 90 درصد برنامه‌های ابلاغی تاکنون محقق شده و طبق برنامه‌ریزی انجام شده این آمار تا پایان سال به صد درصد می‌رسد.

وی با اشاره به حضورش در آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: بسیار خرسندم در استان آذربایجان‌شرقی که مهد علم، تقوا و شهادت است، حضور یافته‌ام.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: امسال نیز برنامه‌های گسترده‌ای برای گرامیداشت ایام الله دهه‌ فجر تدارک دیده شده که بخش بزرگی از آن‌ها به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها