با تأکید بر حفظ محرمانگی اطلاعات؛

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ادعا‌های «کوخاوی» علیه ایران انتقاد کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد از ادعا‌های واهی فرمانده ارتش این رژیم علیه ایران گفت که اینگونه اظهارات نباید بصورت علنی بیان شود.
کد خبر: ۴۳۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ - 28January 2021

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ادعا‌های «کوخاوی» علیه ایران انتقاد کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، «آویو کوخاوی» فرمانده ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی روز سه‌شنبه با طرح ادعا‌هایی واهی و بی اساس مدعی نزدیک شدن ایران به مرحله تولید بمب اتمی شد و اظهار داشت که در مقابل، ارتش رژیم صهیونیستی «عملیات‌های نظامی بیشتری» را تمهید و تدارک خواهد دید.

اما این اظهارات کوخاوی با واکنش تند و انتقادآمیز «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روبرو شد. گانتز در یک کنفرانس مطبوعاتی با تأکید بر اینکه اینگونه اظهارات نباید به صورت علنی بیان شوند، مدعی شد: «یک ایران هسته‌ای خطری برای جهان و منطقه و همچنین یک چالش برای امنیت اسرائیل است. البته که اسرائیل باید برای دفاع از خود به هر شیوه ممکن آمادگی داشته باشد، اما خطوط قرمز پشت در‌های بسته [و به طور محرمانه] تعیین می‌شوند.»

گفتنی است، گانتز تنها مقام اسرائیلی نبود که از اظهارات کوخاوی انتقاد کرد. روزنامه تایمز آو اسرائیل نیز در گزارشی اعلام کرد که «آموس گیلاد» مقام نظامی بلندپایه و پیشین رژیم صهیونیستی نیز اظهارنظر‌های کوخاوی را غیرسازنده خوانده و از آن انتقاد کرده است.

به گزارش این روزنامه اسرائیلی، گیلاد در این باره گفت: «اگر شما می‌خواهید مذاکره کنید، آن‌هم با رعایت تمام جوانب، نخست وزیر [نتانیاهو] می‌تواند یک گفتگوی آرام و بی سروصدا با رئیس جمهور ایالات متحده داشته باشد. چرا توهین و انتقاد کوبنده؟ این شیوه‌ای برای هدایت روند سیاسی نیست.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار