مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

انقلاب اسلامی منشاء وحدت و بیداری جهان در مقابل استکبار است

ماموستا «اقبال بهمنی» با بیان اینکه سالهاست که انقلاب به واسطه مردان و زنان غیور در مقابل استبداد ایستاده است، گفت: انقلاب اسلامی منشاء وحدت و بیداری جهان در مقابل استکبار است.
کد خبر: ۴۳۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ - 28January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، ماموستا «اقبال بهمنی» مدیر مرکز بزرگ اسلامی سنندج در مراسم اسوهای صبر و مقاومت که در سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س)، اظهار داشت: ملت جمهوری اسلامی ایران با امام خمینی (ره) بیعت کردند که زیر پرچم طاغوت نباشند و مردانه زیر پرچم الله ایستادند 

وی گفت: حال که بیش از 42 سال است از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و چیزی که باعث شد مردم همچنان تا به اینجا محکم بایستند پیروی از خط رهبری است.

ماموستا بهمنی اضافه کرد: مردم کُردستان دست بیعت را تا ابد با امام خمینی (ره) انجام دادند و تا آخرین لحظه هم پای این انقلاب خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه سالهاست که انقلاب به واسطه مردان و زنان غیور در مقابل استبداد ایستاده است گفت: انقلاب اسلامی منشاء وحدت و بیداری جهان در مقابل استکبار است.
 
مدیر مرکز بزرگ اسلامی سنندج ادامه داد:  با بیان اینکه این شیر زنان دردفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند افزود: امروز هم اگر از جانب دشمنان نظام و انقلاب تهدید شود مادران و همسران کشورمان باتبعیت از فرامین امام راحل (ره) و رهبری در مقابل جهانخوران ایستادگی و ایثار خواهند کرد.
 
ماموستا بهمنی به شهادت سردار سلیمانی هم اشاره کرد و افزود: نهضت حاج قاسم همچنان ادامه دارد و ملت بیدار ما با تربیت فرزندان اصلح و ترویج فرهنگ شهید و شهادت برای حراست از انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
 
در پایان این مراسم از سردیس سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» رونمایی شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها