شهید جاویدالاثر «غلامحسن صابری»:

زن‌ها مربی جامعه هستند

شهید جاویدالاثر «غلامحسن صابری» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: این زن‌ها هستند که همچنان حسین‌ها و امام خمینی‌ها را تربیت می‌کنند، زن‌ها مربی جامعه هستند، رهبر عزیزمان تولد فاطمه زهرا (س) را روز زن قرار داد و شما فاطمه وار و زینب‌وار زندگی کنید و پیام شهیدان را به گوش همه برسانید.
کد خبر: ۴۳۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ - 28January 2021

زن‌ها مربی جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، غلامحسن صابری فرزند کربلایی سلیمان در اول فروردین ۱۳۳۷ در روستای ناریان  طالقان چشم به جهان گشود. وی پس از آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از مدتی مبارزه با دشمنان اسلام، سرانجام در تاریخ  اول اسفند سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در فاو به شهادت رسید.

 وصیت نامه شهید

با درود به رهبر عظیم انقلاب اسلامی و با سلام به تمام شهدای راه حق و آزادی از کربلای حسین (ع) و کربلای ایران و شهدای بدر. مادر عزیزم سلام، ما در جان قبل از شرع صحبت هایم بدان و آگاه باش که فرزندت آگاهانه و با چشم‌های باز قدم در راه خدا و پاسداری از انقلاب اسلامی گذاشته است. سکوت دراین زمان خیانت به خون شهیدان است که برای تداوم انقلاب اسلامی شهید شده اند.

ما، چون خدا داریم همه چیز داریم، مذهب ما مذهب شهادت است، مذهبی که ما مسلمانان داریم مذهب شهادت است. کشته شدن در راه خدا آرزوی ماست. مادرجان برای من گریه زیاد نکنید که دشمنان اسلام خوشحال می‌شوند. مسلمان باید همیشه در ظاهر خوشحال باشد با روی خندان باشد، اگر حتی ناراحتی دارد در دل خود نگهدارد.

مادر جان مرا ببخشید ک فرزند خوبی برای شما نبودم شیر خود را برای من حلال کنید، اگر بدی از من دیدید مرا حلال کنید. این بدن‌های ما که برای مردن آفریده شده است چه بهتر در راه خدا باشد که امامان ما  همیشه آرزوی شهادت می‌کردند. مادر جان امام عزیزمان و رزمندگان اسلام را همیشه در نمازهایتان دعا کنید، با فرزندم حسین مهربان باشید. خداحافظ مادر جان برای من دعا کنید خدا گناهان مرا ببخشد.

پدر جان سلام، برای من ناراحت نباشید و خوشحال باشید خداوند این قربانی را در راه خدا از شما قبول کرده است، نگوئید ما یک پسر داشته‌ایم و آن‌هم شهید شده است من امانتی بوده‌ام که خدا به شما داده بود و آن امانت را از شما گرفته است. شما بایستی خوشحال باشید که بارتان سبک شده است. برای من گریه نکنید که دشمن خوشحال می‌شود. مرا در طالقان ناریان دفن کنید و هر شب جمعه از شما و مادرم می‌خواهم به مزار من سر بزنید و مرا دعا کنید تا خداوند گناهان مرا ببخشد. پدرجان با فرزندم حسین خوب مهربانی کنید و او را خوب تربیت کنید که برای آینده اسلام مفید باشد امام را دعا کنید رزمندگان اسلام را دعا کنید، پدرجان من پسر خوبی برای شما نبودم مرا حلال کنید.

از همسرم می‌خواهم مرا حلال کند که همسر خوبی نبودم و فرزندمان حسین را خوب تربیت کن که برای اسلام مفید باشد. همسر عزیزم برای من ناراحت نباشید و شما هم خدا را شکر کنید که همسر شهید هستید، اجرشما پیش خدا از ما بیشتر است. این زن‌ها هستند که همچنان حسین‌ها و امام خمینی‌ها را تربیت می‌کنند، زن‌ها مربی جامعه هستند، رهبر عزیزمان تولد فاطمه زهرا (س) را روز زن قرار داد و شما فاطمه وار و زینب‌وار زندگی کنید و پیام شهیدان را به گوش همه برسانید.

هر محل هستید به مزار شهدا در روز جمعه سر بزنید، این خون‌ها هستند که پیروزی می‌آورند نه شمشیر‌ها و امام را دعا کنید و قدر این جمهوری اسلامی را بدانید که نعمت الهی بود که به ملت ایران رسید. ما مثل حسین وارد جنگ شدیم و مثل حسین باید شهید شویم (امام خمینی) و از جوان‌های عزیز می‌خواهم که جبهه‌ها را فراموش نکنند بخصوص جوانان ناریان، بروید دوره سلاح را یاد بگیرید و اسلام را کمک کنید. درخانه نشستن در این زمان و عبادت کردن در خانه کافی نیست باید اسلام را یاری کنید در این زمان اسلام مظلوم واقع شده است، تمام کفر‌های جهان بر علیه اسلام دارند قیام می‌کنند شما باید جلوی آن‌ها را بگیرید.

هر توانی که داریدبا جان‌ها و مال‌هایتان به اسلام کمک کنید هم در این دنیا سربلند باشید هم درآن دنیا و در آن دنیا پیش چهارده معصوم رو سفید باشید. خودتان را کنار نزنید، جهاد شما خواهر این است که حجاب خود را حفظ کنید فرزندانتان را خوب تربیت کنید و تحویل اسلام بدهید و از خواهر‌های عزیز خودم می‌خواهم که نمازتان را بجا آورید و یک لحظه از خدا غافل نباشید و همیشه به یاد خدا باشید و برای من ناراحت نباشید و مرا حلال کنید. خداحافظ

یک سفارش. از زمین‌هایی که اطراف خانه من است از ایشان برای من رضایت بخواهید شاید سنگ و خاکی قاطی شده باشد. این سفارش‌هایی که کردم یک تذکر بود، چون من کوچکتر از آن هستم که بخواهم به شما چیزی بگویم. همسرم، حسین جانم را خوب تربیت کن که نام سردار شهید اسلام را برایش انتخاب کردم، سر مزار من که می‌آیید برای من زیاد دعا کنید که خدا گناهان من را ببخشد. مادر جان سر مزار من هر هفته سر بزن و برای من دعا کن و مرا کنار شهدای ناریان دفن کنید (والسلام علیک).

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار