حجت‎الاسلام «سجادی‌فر» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

برگزاری اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در زاهدان

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ - 28January 2021

حجت‎الاسلام «سید روح‎الله سجادی‌فر» حجت‎الاسلام «سید روح‎الله سجادی‌فر» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در زاهدان برگزار می‌شود.

وی گفت: «نقش حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت»، «نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» و «نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» از محورهای این جشنواره است.

حجت‎الاسلام سجادی‌فر ادامه داد: بخش‌های پنجگانه جشنواره شامل تألیف و ترجمه کتاب (خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتاب‌های مرجع و اسنادی)، تحقیق و پژوهش (مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی)، چند رسانه‌ای (کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و پادکست)، فیلم و عکس (فیلم داستانی، مستند و عکس) و فیلم‌نامه (بلند و کوتاه) است.

این مسئول  بیاد کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.defafestival.com مراجعه کرده و یا با شماره پیام رسان‌های جشنواره 09388098515 و 09156663560 در ( ایتا، سروش، بله، شاد و روبیکا) در تماس باشند.

برگزاری اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در زاهدان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها