سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

شناسایی ۶۵۲۷ بیمار جدید کرونایی/ ۸۵ نفر دیگر فوت شدند

سیماسادات لاری با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در کشور، نسبت به عادی انگاری شرایط فعلی هشدار داد و گفت: از دیروز تا امروز شش هزار و ۵۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.
کد خبر: ۴۳۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ - 28January 2021

شناسایی ۶۵۲۷ بیمار جدید کرونایی/ ۸۵ نفر دیگر فوت شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در ارتباط زنده خبری با شبکه خبر سیما، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، در ابتدا نسبت به عادی انگاری شرایط کرونایی و رهاسازی پروتکل‌های بهداشتی هشدار داد و از مردم درخواست کرد در دو ماه پایانی فصل زمستان، بیش از پیش نسبت به رعایت پروتکل‌ها جدی باشند.

لاری با عنوان این مطلب که از دیروز تا امروز شش هزار و ۵۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند، گفت: مجموع بیماران به یک میلیون و ۳۹۸ هزار و ۸۴۱ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۵۷ هزار و ۷۳۶ نفر رسید.

لاری گفت: تا کنون یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۹۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: چهار هزار و ۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تاکنون ۹ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۷۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها