جلسه مسئولان صهیونیست برای جلوگیری از انتقال واکسن کرونا به غزه

اعضای کمیسیون خارجی و امنیتی کنست رژیم صهیونیستی جلسه‌ای برگزار و ادعا کردند که تا زمان آزادسازی دو سرباز صهیونیستی در بند نیرو‌های مقاومت، اجازه انتقال واکسن کرونا به نوار غزه را نخواهند داد.
کد خبر: ۴۳۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ - 28January 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های صهیونیست به نقل از منابع سیاسی رژیم صهیونیستی خبر دادند که مسئولان این رژیم، برای جلوگیری از ارسال واکسن کرونا به نوار غزه جلسه‌ای برگزار کردند.

پایگاه خبری عبری «یدیعوت آحارونوت» به نقل از این منابع گزارش داد، این نشست بین اعضای کمیسیون خارجی و امنیت کنست رژیم صهیونیستی برگزار و تصمیم گرفته شد که تا پیش از تحویل گرفتن سربازان صهیونیستی در بند نیرو‌های مقاومت فلسطین، اجازه انتقال واکسن کرونا صادر نشود.

روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» ضمن ترجمه این گزارش، تأکید کرد، به خاطر «حساسیت» مسائل و موضوعات مطرح شده، در این کمیته، نمایندگان عرب حاضر در کنست حضور ندارند؛ به ویژه اینکه همه رؤسای نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به صورت دوره‌ای، گزارشاتی درباره آخرین تحولات مربوط به مسائل امنیتی این رژیم و خاورمیانه ارائه می‌کنند.

به گفته این منابع، خانواده‌های این دو سرباز صهیونیست، در این جلسه حضور داشتند و از اعضای این کمیسیون و نمایندگان ارتش صهیونیستی خواستند که اجازه ندهند هیچ تجهیزات پزشکی وارد نوار غزه شود.

یکی از این خانواده‌ها گفت که در این زمینه دادخواستی به دادگاه عالی صهیونیستی در قدس اشغالی داده و این درخواست را مطرح کرده بود. این دادگاه هم در واکنش به این درخواست گفته بود که هیچ واکسنی به نوار غزه منتقل نخواهد شد.

این خانواده‌ها از مسئولان صهیونیست خواستند که با نیرو‌های مقاومت فلسطین تماس بگیرند تا بتوانند این دو سرباز اسرائیلی اسیر را آزاد کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار