تکریم مسئولین بسیج رسانه و هنرمندان نور از مادر شهید «علی جمشیدی» + تصاویر

به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، مسئولین بسیج رسانه، هنرمندان و معاونت خواهران شهرستان نور از مادر شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» تکریم به‌عمل آوردند.
کد خبر: ۴۳۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ - 28January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «هادی جوزن» مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان نور به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا در دیدار با مادر شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» اظهار داشت: صبر و استقامت مادران شهدا در نوع خود بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: مادران شهدا ابتدا با تربیت فرزندانی صالح و پشتیبان ولایت فقیه و پس از آن با بدرقه جوانان خود به جبهه‌های حق علیه باطل صبوری را صرف کردند.

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان نور با اهدای هدایایی از زحمات مادر شهید مدافع حرم علی جمشیدی قدردانی کرد.

مادر شهید جمشیدی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از این شهید مدافع حرم پرداخت و گفت: علی آقا پسر بسیار خوب، مودب، فهمیده‌ای بود و زمان حضورش در منزل همیشه به کمک کردن من و پدرش می گذشت.

وی ادامه داد: علی آقا در تمامی مراسمات مذهبی شهرستان حضور داشت و سعی می‌کرد تا جوانان را هدایت کند.

مادر شهید جمشیدی افزود: از شما می‌خواهم که پشت رهبر را خالی نکنید و به جوانان بگویید که علی آقا برای راحت‌تر زندگی کردن شما به جنگ با داعش رفت، پس ادامه دهنده راهش باشید.

در این دیدار مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان نور، معاونت خواهران و مدیر کانون بسیج هنرمندان این شهرستان با خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی دیدار و پای صحبت مادر صبور و فداکار نشستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها