رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

خروج ۱۷۰ هزار خانوار از چرخه حمایت کمیته امداد تا پایان سال‌ جاری

بختیاری با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد پس از خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند، گفت: طبق آمارها تا پایان سال جاری ۱۷۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خارج خواهند شد.
کد خبر: ۴۳۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۱ - 30January 2021

خروج ۱۷۰ هزار خانوار از چرخه حمایت تا پایان سال‌جاری«سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما توانمند‌سازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است، اظهار داشت: اشتغال‌زایی و مسکن دو محور توانمند‌سازی مددجویان است.

وی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد پس از خودکفایی و توانمندسازی از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند، گفت: طبق آمارها تا پایان امسال ۱۷۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خارج خواهند شد.

بختیاری افزود: تعدادی از این‌ مددجویان به دلیل خودکفایی و تعدادی دیگر به دلیل آزادی سرپرست خانوار از زندان از چرخه حمایت خارج می‌شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه پشت نوبتی جهت ورود به چرخه حمایت کمتیه امداد وجود دارد، عنوان کرد: خوشبختانه در بودجه ۱۴۰۰ در این‌خصوص تصمیم‌گیری‌های خوبی شده است.

بختیاری درباره بودجه ۱۴۰۰ کمیته امداد اضافه کرد: پیگیری و همراهی‌های خوبی در کمیسیون تلفیق مجلس با کمیته امداد شده است و باید دید تصمیم‌گیری‌ها در آینده چگونه خواهد بود.

انتهای پیام‌/ 241

نظر شما
پربیننده ها