حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال با لباس مزین به شهدای یزد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خاتم اردکان گفت: لباس بازیکنان تیم والیبال خاتم اردکان به تصاویر سرداران شهید این شهرستان مزین شده است.
کد خبر: ۴۳۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ - 30January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علیرضا جدیدی» مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خاتم اردکان با بیان اینکه آرامش، پیشرفت علمی، تسحیلاتی ، زیر ساخت‌ها، اقتدار و آرامش امروز در کشور عزیزمان را مدیون رشادت‌ها و خون لاله‌های پرپر هستیم، اظهار کرد: امروز همه ما باید جوانان و نوجوانان را بیشتر با ابداعات و ایده های به روز با نام شهدا آشنا کنیم و از این طریق راهشان را ادامه داده و یادشان را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری دومین کنکره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد اقدامات خوبی در زمینه ورزش و جوانان انجام شده است، افزود: تیم والیبال خاتم اردکان هفته گذشته با لباس مزین به تصویر سرداران و شهدای شاخص این شهرستان به مصاف شهرداری ورامین رفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خاتم اردکان گفت: نمایش تصاویر شهدا می‌تواند در جایگاه ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت برای ورزشکاران وطن و شناسایی شهدا برای نسل امروز انقلاب نقش قابل تأملی را در ذهن جوانان به ثبت رساند.

جدیدی همچنین گفت: تیم والیبال خاتم اردکان در دیدار با تیم شهرداری ورامین بازی را سه بر دو واگذار کرد و با کسب یک امتیاز از این بازی ۱۹ امتیازی شد و اکنون در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.

لازم به ذکر است، اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد اسفند ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها