مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های الهی است

سرهنگ «محمدرضا کاظمی» گفت: انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های الهی است و ما باید قدر این تفکر انقلابی که در جامعه رواج پیدا کرده است را بدانیم، زیرا این انقلاب مختص ایران نیست و همه جوامع اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را شاخص و الگوی خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۴۳۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ - 30January 2021

انقلاب اسلامی یکی از نعمت های الهی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان در جلسه شورای اداری کارکنان اداره کل، به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی نبود که به یکبار اتفاق بیافتد بلکه امام خمینی (ره) از 15 سال قبل در سال 1342، جرقه های انقلاب اسلامی را روشن کرد و با یک اعتقاد راسخ تشکیل حکومت اسلامی را پایه گذاری کرد و در این بین خیلی از افراد تلاش کردند تا این اتفاق رقم بخورد.

وی افزود: امام خمینی (ره) پرچم انقلاب اسلامی را در این کشور برافراشت و نگه داری این پرچم را به مردم واگذار کرد زیرا اعتقاد داشت انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب مردمی است یعنی حکومت مردم بر جامعه اسلامی.

کاظمی گفت: انقلاب اسلامی یکی از نعمت های الهی است و ما باید قدر این تفکر انقلابی که در جامعه رواج پیدا کرده است را بدانیم زیرا این انقلاب مختص ایران نیست و همه جوامع اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را شاخص و الگوی خود قرار داده اند و اکنون آثار آن را نیز در کشورهای دیگر شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها