فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انقلاب اسلامی بسترساز پیشرفت کشور در حوزه‌های علم و فناوری است

سرلشکر ایزدی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع دفاعی و بسیاری دیگر از حوزه‌های نوین دانشی توانسته است به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یابد و می‌توان گفت انقلاب اسلامی بسترساز پیشرفت در حوزه‌های علم و فناوری بوده است.
کد خبر: ۴۳۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹ - 07February 2021

سرلشکر ایزدیسردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از آغاز متکی بر حرکت مردمی بوده است و حضرت امام (ره) با دم مسیحایی خود، جامعه را به حرکت متعالی رو به تکامل واداشتند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده در طول چهار دهه گذار از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما در طول این مدت به‌ویژه در دوران دفاع مقدس، در حوزه غلبه بر مشکلات داخلی و همچنین ساماندهی جبهه مقاومت دقیقاً از همین مسیری که امام (ره) در تکوین انقلاب اسلامی مشخص کردند، پیش رفتیم و به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافتیم.

سرلشکر ایزدی افزود: در حوزه علم و فناوری با توجه به اینکه جوانان ما از استعداد فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و همچنین حمایت قابل توجهی در این زمینه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفته است، ما امروز در حوزه صنایع دفاعی، هوافضا، پهپاد، موشک و در حوزه‌های سایبر الکترونیک و جنگال و بسیاری دیگر از حوزه‌های نوین دانشی توانستیم به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یابیم و از برخی کشور‌های مدعی نیز حتی جلوتر قرار بگیریم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد: امروز در حوزه موشکی به رکوردهایی رسیده‌ایم که طی آن موشک‌های نقطه‌زن ما پس از طی مسافت طولانی دقیقاً به اهداف مورد نظر اصابت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه به واسطه انقلاب اسلامی در حوزه علوم پزشکی نیز به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته‌ایم، خاطرنشان کرد: امروز محققان ما توانستند در حوزه ساخت واکسن کرونا نیز به موفقیت‌هایی دست یابند و این بیانگر توانمندی و حرکت بر لبه دانش روز است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در حوزه پدافند هوایی نیز ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی مطلوبی ایجاد کرده‌ایم.

سردار ایزدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی دارای منابع ارزشمند مبنایی و مطالعاتی گسترده‌ای است، افزود: در حوزه جنگ نرم ما به مطالب ارزشمندی دسترسی داریم که اگر بتوانیم از فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم، قادر هستیم به سهولت در این فضا به اهداف خود برسیم و به‌عنوان یک کشور برتر در این فضا مطرح شویم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار