فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رزمایش‌های اخیر بیانگر قابلیت‌های دفاعی ایران در مواجهه با تهدیدات است

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه رزمایش‌های اخیر بیانگر قابلیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تهدیدات است، گفت: ما به دنبال نزاع نیستیم، اما اگر بنا باشد کسی به حدود و ثغور کشورمان تعرض کند با صلابت پاسخش را می‌دهیم.
کد خبر: ۴۳۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ - 01February 2021

رزمایش‌های اخیر بیانگر قابلیت های دفاعی جمهوری اسلامی در مواجه با تهدید استسردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز کشور ما دارای ظرفیت‌های نهفته‌ای است که امیدواریم با رفع ناکارآمدی‌ها و شرایط مناسبی که در حوزه مدیریت کشور فراهم می‌شود از این ظرفیت‌ها در آینده به نحو مطلوبی در جهت رفع مشکلات استفاده شود.

وی افزود: به واسطه انقلاب اسلامی، ما در طول ۴۰ سال گذشته همواره در برابر دشمنان از موضع قوی و مقتدرانه‌ای وارد عمل شده‌ایم که نقطه اوج آن دفاع مقدس بود؛ در آن دوران کشوری که مدعی برخورداری از بزرگترین ارتش در میان دولت‌های عربی و از حمایت بلوک شرق و غرب برخوردار بود، نتوانست در برابر اراده مستحکم ملت انقلابی ایران به اهداف خود برسد و در نهایت با شکست مواجه شد.

سردار ایزدی عنوان کرد: دفاع مقدس ظرفیتی‌هایی را در نیرو‌های مسلح ایجاد کرده است که به واسطه این تجارب و ظرفیت‌ها، نیرو‌های مسلح ما از قابلیت‌های بسیار بالایی در مواجهه با هر گونه تهدید در سطوح مختلف برخوردارند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره دکترین نظامی خود را بر مبنای دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال و ارزش‌های انقلاب اسلامی تعریف کرده است، تصریح کرد: ایران اسلامی هیچ‌گاه مثل آمریکایی‌ها به دنبال تجاوز به خاک دیگر کشور‌ها و سیاست‌های امپریالیستی نبوده است.

سرلشکر ایزدی همچنین در خصوص برگزاری رزمایش های نیروهای مسلح گفت: رزمایش‌های اخیر بیانگر قابلیت‌های عالی بخش دفاعی جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تهدیدات است که اگر لازم باشد در برابر متخاصمان به کار گرفته می‌شود. کشور ما به دنبال نزاع نیست، اما اگر بنا باشد کسی به حدود و ثغور کشورمان تعرض کند، با صلابت پاسخش را می‌دهیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار