جلسه کمیته فرهنگیان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد

جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 30January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

«حسینعلی ملانوری شمس» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد پیرامون اهمیت و ضرورت گسترش گفتمان انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر مطالبی بیان کرد.

«سعید زارع» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم به نقش آموزش و پرورش در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و از دانش آموزان و فرهنگیان در برپایی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سال‌های گذشته تقدیر و تشکر کرد و بر بسترسازی جهت حضور همه جانبه دانش آموزان به صورت حضوری (با رعایت اصول بهداشتی) و مجازی تاکید کرد.

در ادامه اعضای جلسه پیرامون برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در دهه فجر  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر در ادارات ۱۴ گانه آموزش و پرورش شهرستان مناطق و نواحی استان و  مدارس، نواختن زنگ انقلاب (گلبانگ انقلاب) در لحظه ورود تاریخی حضرت امام (ره) در همه مدارس در روز ۱۲ بهمن، فضاسازی ادارات و مدارس به خصوص در فضای بیرونی مدرسه، احتزاز پرچم جمهوری اسلامی در تمام مدارس، برگزاری ۱۴ محفل انس با قرآن در سطح ادارات آموزش و پرورش استان، برگزاری جلسات هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی در خصوص برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر از مصوبات این جلسه بود.

هم چنین فراخوان تولید محتوای الکترونیکی توسط دانش آموزان در رابطه با تبیین دست آورد‌های انقلاب، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مدارس متوسطه دوم پیرامون موضوعات روز، برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش آموز در سطح مدارس استان تحت عنوان طرح لاله‌های روشن، برگزاری مراسم یادواره شهدای فرهنگی در سطح ادارات آموزش و پرورش ۱۴ گانه استان، برگزاری جنگ‌های شادی ویژه دهه فجر ویژه دانش آموزان استان از طریق فضای مجازی، برگزاری وبینار‌های آموزشی، تحلیلی، توجیهی برای دانش آموزان، برگزاری مسابقه کتابخوانی دانش آموزی ویژه دهه فجر در سطح کلیه مدارس استان از طریق شبکه شاد و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، ورزشی و ... ویژه دانش آموزان در فضای مجازی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار