جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران مطرح داد؛

اجرای ۱۱ هزار و ۶۲۱ عنوان برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در مازندران/ لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

سرهنگ «حسین محمدرضایی» از اجرای ۱۱ هزار و ۶۲۱ عنوان برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 30January 2021

اجرای ۱۱ هزار و ۶۲۱ عنوان برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در مازندران/ لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسین محمدرضایی» جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت دهه مبارک فجر، با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه ما نسبت به انقلاب تکلیف داریم و برای به دست آمدن این انقلاب خون‌های زیادی ریخته شد و شهدای زیادی تقدیم کردیم و باید مردم و جوانان را با دستاورد‌های انقلاب آشنا کنیم.

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چهره منفوری از جمهوری اسلامی به تصویر بکشد و انقلاب‌زدایی کند، افزود: دشمنان معطوف شدند به مسائل اقتصادی کشور و واقعیت‌ها را بیان نمی‌کنند.

محمدرضایی ادامه داد: مردم ما شرایط اقتصادی سختی دارند و در تهیه خیلی از مایحتاج ضروری مشکل دارند و نشان دهنده آن است که اقتصاد برای جامعه و مردم مهم است و ظرفیت‌های انسانی عظیمی داریم و اگر مسئولین توجه کنند شرایط کشور بهتر خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا با بیان اینکه باید دستاورد‌های انقلاب را در حوزه‌های مختلف بشناسیم و بشناسانیم، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی کشور ما دارای استقلال است و روی پای خود ایستاده است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب مسئولین ما اراده‌ای از خود تداشته و قدرت تصمیم‌گیری نداشتند، افزود: امروز کشور ما در زمینه‌های مختلف صنعتی، پزشکی، هوافضا، پرتاب ماهواره، عمران و آبادانی و... رشد یافته است و باید جوانان را با واقعیت‌های انقلاب آشنا کنیم.

محمدرضایی با بیان اینکه در صورت توقف انقلاب اسلامی، آینده شومی در انتظار ما خواهد بود، گفت: همه ما مسئولیت داریم و رسانه‌ها مسئولیت خاصی دارند و باید واقعیت‌ها و مبارزات را با روش‌های هنرمندانه برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان و مستضعف با اراده‌ای آهنین انقلابی را رقم زدند که دنیا را متعجب کرد و در شوک فرو برد، گفت: انقلاب اسلامی پایان بخش رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله بود و نقطه امیدی برای انسان‌های آزادی‌خواه جهان بود.

محمدرضایی ادامه داد: حرکت انقلاب اسلامی نه تنها کند نشده است بلکه در مصاف با استکبار جهانی و نظام سلطه شاهد افول و فروپاشی غرب هستیم و انقلاب اسلامی در حال تمدن سازی است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا شعار محوری دهه مبارک فجر را «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر؛ چون کوه استوار» اعلام کرد و ادامه داد: مجموعا ۱۱ هزار و ۶۲۱ عنوان برنامه در سراسر استان در سطح رده‌های سپاه  بسیج برگزار می‌شود.

وی برنامه دیدار با خانواده‌های شهدا را هزار و ۳۳۷ مورد اعلام کرد و گفت: ۶۵۹ برنامه دیدار با خانواده ایثارگران و رزمندگان، ۵۱۵ برنامه تکریم و بزرگداشت شهدا، ۹۶۲ مسابقه ورزشی، هزار و ۲۴۸ نشست بصیرتی، پنج هزار و ۱۰۴ فقره گشت‌های رضویون محله‌محور بسیج، ۲۷۸ اردوی جهادی در محلات کم‌برخوردار، ۲۳۴ عنوان تولیدات فرهنگی (کلیپ، طراح‌های گرافیکی و تیزر) راه اندازی پویش مجازی دهه فجر، افتتاح ۵ ساختمان پایگاه مقاومت در شهر‌های بابل، نکا، ساری و گلوگاه با اعتبار ۴۲۵ میلیون تومان و افتتاح ۵ سالن ورزشی در ساری و بابل با هزینه‌کرد ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از جمله برنامه‌های این ایام است.

برگزاری رزمایش گردان بیت المقدس

محمدرضایی افتتاح ۴۷ باب خانه محروم برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، افتتاح ۸ باب مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی، ۱۶ زیارتگاه شهدا، ۱۵ پروژه محرومیت‌زدایی، ۱۱۵ پروژه عمرانی، ۲۸ کارگاه اقتصادی، ۳۹ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، ۸۷ سری جهیزیه، ۳۸۰ دست البسه و پوشاک، ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر، ۱۵۸ تبلیت و وسایل کمک آموزشی، پرداخت اقساط معوق و قبوض پرداخت نشده و اجاره معوق برای ۵۲ نفر، ۳۰ هزار و ۴۸۸ بسته معیشتی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ پرس غذا، ۱۳ هزار ۶۲۷ بسته بهداشتی و ضدعفونی بیش از ۴ هزار نقطه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی مجموع این اعتبارات را ۳۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون با کمک مردم، مسئولین، خیرین و نیرو‌های بسیجی بالغ بر ۳۸۲ میلیارد تومان در قالب کمک مومنانه به افراد نیازمند کمک شده است.

محمدرضایی افزود: ۳ هزار ۳۳۳ پایگاه مقاومت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی فعال هستند و بالغ  بر ۲۳ هزار بسیجی در قالب تیم‌های رصد، حمایتی، مراقبتی و نظارتی بکار گیری شدند و تا امروز ۲۴۵ هزار و ۵۵۰ خانوار را با کمک شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی پایش کردند که جمعیتی حدود ۸۷۸ هزار و ۳۶۸ نفر را شامل می‌شود.

وی با بیان ایتکه در این طرح ۳۲ هزار و ۷۴۹ نفر تست مثبت کرونا شناسایی شدند و ۵۰ هزار و ۳۳۹ نفر تست منفی بودند، افزود: مجموعا ۷۴ هزار و ۸۸ نفر تست گرفته شده است و ۷ هزار و ۵۷۲ واحد نیز اخطار دریافت کردند و هزار و ۱۴۷ واحد هم پلمپ شدند.

این مسئول با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۸۴ مکان ضدعفونی و گندزدایی شدند، افزود: رزمایش دسته‌های رزمی گردان‌های بیت‌المقدس در ۲ هزار پایگاه مقاومت در ۲۲ شهرستان با کمک نیروی اتظامی برای افزایش ضریب امنیت و نمایش اقتدار بسیج نیز در این ایام صورت می‌گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا افزود: تور‌های ایست و بازرسی در روستا‌ها و شهرها، گشت‌های محله‌محور، طرح خودحفاظتی از ادارات و کارخانجات، رژه اقتدار موتورسواران بسیجی در ۲۲ بهمن، رزمایش کمک مومنانه با شعار «پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار