مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

استفاده از زبان هنر و رسانه بهترین شیوه ارتباطی برای تولید و انتشار محتوای دهه فجر است

«هوشنگ نوبخت» گفت: استفاده از زبان فاخر هنر و رسانه بهترین شیوه ارتباطی برای تولید و انتشار محتوای دهه فجر انقلاب است. 
کد خبر: ۴۳۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ - 30January 2021

استفاده از زبان هنر و رسانه بهترین شیوه ارتباطی برای تولید و انتشار محتوای دهه فجر است

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز از فضاسازی محیطی شهر اهواز به مناسبت ایام‌الله پیروزی انقلاب خبر داد و اظهار داشت: دهه فجر یک مناسبت ملی و ارزشی است که باید با زبان و شیوه‌های نوین به نسل جوان معرفی و شناسانده شود.

وی افزود: بحران کرونا یک فرصت و بستر جدید ایجاد کرده که بتوانیم رویکردمان را در قبال تولید محتوا در خصوص برنامه‌های دهه فجر تغییر دهیم.

نوبخت گفت: استفاده از زبان فاخر هنر و رسانه بهترین شیوه ارتباطی برای تولید و انتشار محتوای دهه فجر انقلاب است چرا که نسل جوان امروز بیشترین ارتباط را از همین شیوه‌ها دریافت می‌کنند و از آن تاثیر می‌پذیرند. 

سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: تلفیق فرهنگی دفاع مقدس در چهلمین سال از این دوره افتخار آمیز با ایام الله دهه فجر و دیگر مناسبت‌های معنوی و ارزشی می تواند خلاقیت نسل جوان‌، هنرمند و متعهد ما و به خصوص اهالی رسانه را شکوفا کند.

وی  از فضاسازی محیطی استان خوزستان و کلانشهر اهواز به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و متذکر شد: با رایزنی‌های صورت گرفته طرح‌ها و بنرهای مناسبی در فضاهای عمومی نصب شده تا پایتخت دفاع مقدس حال و هوای اوایل انقلاب را به خود بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار